Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wie schiet er weleens recreatief en met wat voor .
heb het in zuid afrika pas gedaan, met alles geschoten, van m16 tot ak47 en van mg.44 tot elephant rifle!!
een van de vetste dingen die ik ooit gedaan heb
daarvoor ook nog gejaagd op springbokken met een 100 jr oude enfield 303 (uit MoH) dikke kijker erop!!
Momenteel AR15 (.223) en ik heb een optie lopen op Contender (enkel schots)
Maar m'n favo op dit moment is pistool. Tanfoglio "Limited" 9mm
ikzelf zal in de toekomst nog wel een pistool aanschaffen, wat weet ik nog niet...
voorlopig hou k t bij men jachtwapen cal12 en en 7x64... ook prima dingen om je mee te amuzeren....
en geen vergunning nodig....
It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!
heb tijdens de tijd dat ik in het leger bbter was met veel verschillende wapens geschoten (wapen opleiding gehad tot aan .50 wapens) maar in vrije tijd schoot ik het liefst met smith and wesson model 686 caliber 357 met 38 specials
en heb eenmalig het genoegen gehad om met accuracy 8.6 millimeter met subsonic demper (is een sniper rifle ) maar dit is wel op 1500 meter iemand of iets raken waar je dat wilt en niemand weet waar jij je bevind
schiet nu niet meer omdat ik wapens tegenwoordig tegenkom waar ze niet horen te zijn vind ik (op straat bedoel ik dan hiermee) vuurwapens horen voor de sport in de schietclub
JAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
nu verder schema van beentje
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment