Ronnie Coleman

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ronnie Coleman

Heb effe een dvd gekeken van ronnie. fuck die kerel is echt een beest. Hij geeft hier wel een paar goeie tips, Warming up 15 reps de volgende 12 12 12 of tot dat je niet meer kunt.Zijn reden is zolang je spieren niet op zijn moet je gewoon door gaan en alles er uit halen.

Dit wil ik nu zelf ook eens gaan proberen lijkt me namelijk ook zo.

scheelt dat mensen als ronnie stijf van de roids staan en niets anders doen dan eten trainen en slapen en puur trainen om hun spieren compleet te vermoeien.. is verder wel leuk voor de afwisseling. hou f l ogje bij als je zin hebt =) :P

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      scheelt dat mensen als ronnie stijf van de roids staan en niets anders doen dan eten trainen en slapen en puur trainen om hun spieren compleet te vermoeien.. is verder wel leuk voor de afwisseling. hou f l ogje bij als je zin hebt =) :P

Zal proberen een logje bij te houden

Comment

Hey, lijkt me eigelijk niet echt goed, je moet per spiergroep maar een bepaald aantal sets maken, als je steeds gaat trainen tot je niet meer kan, overtrain je(heb ik een tijdje zelf gehad met biceps trainde die tot ik niet meer kon wat erg slecht was omdat het een hele simpele spier is)
        zoals borst of schouder is het misschien wel mogelijk tot je niet meer kan maar die spieren zijn ook een stuk complexer

Comment

je kan ook gwn 6 reps doen met gewicht waar je het juist mee haalt , en direct erna met licht gewicht afmaken tot je niet meer kunt.. ( zullen niet veel reps zijn ) is gwn kapot gaan ! en zo 3 sets natuurlijk . dan groei je.

grtz

Comment

Originally posted by tino View Post
            dan groei je.

grtz
            Als je eet dan groei je*
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

En ik maar denken dat er een cool filmpje in dit (alweer) onnodige topic zat...jammer
              Geniet, en drink met maten!

Comment

train altijd tot ik niet meer kan en zal dat ook altijd blijven doen! dat vind ik ook het mooiste mooiste ervan. waarom zou je half werk verrichten als er nog bijv een paar hh inzitten. goed das mijn mening andere denken dat je dan gaat overtrainen nou dan las je toch een rust weekje in

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                  train altijd tot ik niet meer kan en zal dat ook altijd blijven doen! dat vind ik ook het mooiste mooiste ervan. waarom zou je half werk verrichten als er nog bijv een paar hh inzitten. goed das mijn mening andere denken dat je dan gaat overtrainen nou dan las je toch een rust weekje in
                  weekje rust weet je hoe moeilijk dat is

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                    weekje rust weet je hoe moeilijk dat is
                    kan ook moeilijk zijn, maar kan een hoop ergennissen voorkomen. had er zelf eerst ook altijd moeite mee en deed het ook nooit, maar nu merk ik gewoon dat ik er soms wel aan toe ben en dat het erg nuttig kan zijn.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                      Als je eet dan groei je*
                      meen je dat nou echt ? wisten we ng niet

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        En ik maar denken dat er een cool filmpje in dit (alweer) onnodige topic zat...jammer
                        Idd, dacht ik ook. Bij deze dan.

YouTube - Ronnie Coleman Bodybuilding motivation !

en nog 1tje

YouTube - Ronnie Coleman - RELENTLESS PERSONIFIED
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

hij doet me denken aan zo'n dekstier die ik ooit op tv heb gezien. Die was ook vol hormonen gespoten.
                          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

zieke shit die filmpjes

Comment

Je zou maar als ventje mot zoeken met een ecto van de politie daar. Dan komt hij even voor je staan . Dan denk je ook ooooeps!

Zo eentje?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X