Testesteron en groeihormoon supps definitief in werking?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testesteron en groeihormoon supps definitief in werking?

Hallo,

Ik heb een vraagje. Supps die het testesteron level verhogen of de groeihormoonspiegel verhogen kunnen die het lichaams eigen productie stoppen, of tijdelijk stoppen? En zijn deze niet schadelijk ? Producten zoals Endo-stim etc etc.

Ik dank jullie alvast voor de aandacht,

Gr, Frank

Originally posted by Fth20 View Post
    Hallo,

Ik heb een vraagje. Supps die het testesteron level verhogen of de groeihormoonspiegel verhogen kunnen die het lichaams eigen productie stoppen, of tijdelijk stoppen? En zijn deze niet schadelijk ? Producten zoals Endo-stim etc etc.

Ik dank jullie alvast voor de aandacht,

Gr, Frank
    Daar zijn ze niet krachtig genoeg voor om dat te bewerkstelligen.
    L'arginine en glutamine zijn er twee. Zij zullen de levels misschien verhogen maar niet in die mate dat je er daadwerkelik iets van gaat merken of dat je er profijt van gaat hebben.

Comment

Je mag al blij zijn als die flut supplementen uberhaupt werken. Sups die pretenderen je testosteron te verhogen moet je gewoon links laten liggen.

Comment

Hmm, een vriend van me had het er nog laatst over dat zulke producten je testo level kunnen beschadigen zodat het lichaamseigenproductie op stop word gezet. En wat kan je doen als je haaruitval hebt waneer je fitnesst (niet erfelijk). Haren groeien gewoon weer aan maar worden dunner en minder krachtig bij periodes van fitness. En is het normaal dat je beharing kan stijgen door fitness?

Comment

Als je haar problemen heb zou ik eerder naar inname van vitaminen en mineralen kijken. En ja als je externe testosteron in neemt zal je eigen produktie plat vallen. Maar die testosteron boosters zeggen dat ze het 1 en ander stimuleren om meer testosteron in het eigen lichaam te laten produceren. Dus je eigen produktie valt niet stil en zou eerder overuren moeten werken. Maar omdat die supplementen bagger zijn zal er niks interessants gebeuren, behalve dat je portemonnee leger is. Eet gewoon voldoende vetten en je hebt genoeg natuurlijke testosteron. Wil je meer? Doe dan gewoon steroide, want dat werkt tenminste.

Comment

Over endo-stim word er gezegd dat het 300% meer werking heeft als anabolica, en als zo een product natuurlijk is klopt er toch iets niet? Ik vind het allemaal wel een beetje vreemd.

Comment

En er zijn ook heel veel supplementen die beweren dat je 20kg aankomt met gebruik van 1 pot waar je 4-6 weken over doet eer het op is. Zo'n winst qua spiermassa heb je nog niet eens met steroiden. Kortom...er heerst veel valse reclame en claims die over the top zijn. 9 van de 10 sups moet je gewoon links laten liggen.

Comment

Hmm dankjewel. Ik heb ineens veel haaruitval en meer beharing ( niet overdreven ofzo). Ik heb een tijdje onder hevige stress gestaan (famillie trauma) en ook nog is gaan fitnessen. Daarna is het allemaal wel een beetje begonnen. Ik ben al langs de huisarts geweest, maar die zegt dat het door het stress komt. Het begon wel opeens nadat ik hevig begon te sporten.

Comment

Ik begon veel rug beharing te krijgen tijdens het sporten. Als je goed sport dan eet je ook goed. En die combinatie zorgt voor een verhoogde natuurlijk testosteron waardoor je meer haar krijgt. Haar uitval geen last van. Wel van vroeg grijs worden en dan maar alles afscheren.

Comment

Dus meer beharing kan wel verband hebben met sporten. Ik sport nu al een maandje niet meer om te kijken of de haaruitval zal stoppen maar het blijft doorzetten. Ze blijven wel allemaal doorgroeien. Ik ga morgen maar is weer langs de huisarts en nu vragen of hij me wilt verwijzen naar de dermatoloog ipv elke keer te zeggen dat het over zal gaan, sjezus hey.

Comment

Over endo-stim word er gezegd dat het 300% meer werking heeft als anabolica, en als zo een product natuurlijk is klopt er toch iets niet? Ik vind het allemaal wel een beetje vreemd.
                      Ik denk dat je teveel naar die verkoop-praatjes luistert. Er is geen 1 supplement 3x sterker dan AS, die bestaan niet. Als dat zo was geweest denk je dan niet dat ze AS voor gezien hielden en op die bewuste supplementen verder zouden gaan? Je zou wel gek zijn om jezelf zoveel keer te prikken en een dosis risico te nemen.
                      Geloof me kerel. Ik denk dat jij plotseling last hebt van stress en dat je dat ascocieert met die troep.

Comment

Denk het ook gozer. Ik moet even kalm aan doen. No stress no panic !

Comment

Hmm dankjewel. Ik heb ineens veel haaruitval en meer beharing ( niet overdreven ofzo). Ik heb een tijdje onder hevige stress gestaan (famillie trauma) en ook nog is gaan fitnessen. Daarna is het allemaal wel een beetje begonnen. Ik ben al langs de huisarts geweest, maar die zegt dat het door het stress komt. Het begon wel opeens nadat ik hevig begon te sporten.
                          Is de stress niet de sport.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Jij bent niet de enige die dat vreemd vind...

Sups zijn geen anabole steroiden! Wat fabrikanten beloven is in 99% van ALLE gevallen BULLSHIT!
                            Qua sups moet je eigenlijk alleen creatine, proteinepoeder, omega3, biergist en vitamine/mineralenpreparaten nemen. De rest is naar mijn mening echt pure marketing. Hoewel sommige mensen hier bij NO-boosters zweren.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                              Jij bent niet de enige die dat vreemd vind...

Sups zijn geen anabole steroiden! Wat fabrikanten beloven is in 99% van ALLE gevallen BULLSHIT!
                              Qua sups moet je eigenlijk alleen creatine, proteinepoeder, omega3, biergist en vitamine/mineralenpreparaten nemen. De rest is naar mijn mening echt pure marketing. Hoewel sommige mensen hier bij NO-boosters zweren.
                              200mg caffeine en verder ervan onthouding, boem klaar niet moeilijk doen kost niks werkt gegarandeerd. Ben je zo'n bink die zegt, dat voel ik niet dan doe je 400mg en dan knal je zowiezo
                              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X