Nakuur Endostim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even als aanvulling: (zware) trainingen zijn ook een soort van stress.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Ik snap niet dat ik meer beharing en haaruitval (niet AGA) krijg door de endo-stim vreemdgenoeg. Zijn er producten die het lichaam weer op de oude testo niveau zetten?

Comment

Placebo effect?
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Natuurlijk proces dat toevallig tegelijkertijd plaatsvindt met het gebruik van endostim.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

na een heel pakje endostim was het enige wat ik er van merkte, dikke vatsige scheten laten en veelste over actieve actieve darmen!

Endo-stim's reclame campagne belooft gouden bergen maar het doet net niks.
            Zelfs met een dubbele aanbevolen dagelijkse hoeveelheid stelde het teleur.

Maak je geen zorgen maat het enige wat je hebt is sterke verhalen in je kop zitten!
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik maak me er zo om zorgen omdat er op het net verhalen rond gaan dat als je externe testosteron zal nemen je eigen productie plat zal gaan en weet ik het wat allemaal. Dat je hierdoor onvruchtbaar ofzo kan worden. Ben 19 jaar. Heel erg dom geweest om er aan te beginnen.

Comment

.....

Comment

Originally posted by Fth20 View Post
                  Ik maak me er zo om zorgen omdat er op het net verhalen rond gaan dat als je externe testosteron zal nemen je eigen productie plat zal gaan en weet ik het wat allemaal. Dat je hierdoor onvruchtbaar ofzo kan worden. Ben 19 jaar. Heel erg dom geweest om er aan te beginnen.
                  dat klopt als je test spuit word je eigen productie tijdelijk platgelegd. na je kuur gebruik je daarom nolvadex om deze weer op gang te helpen

en een beetje geduld mag ook wel

Comment

Je hoeft je geen zorgen te maken! Er zijn heel veel middeltjes die zeggen ze je testosteron naar ongekend hoge niveaus boosten.

Nou ik zal je even uit de droom helpen. Als er een middel echt zou doen wat endostim zegt dat het zou doen dan was het zeker weten illegaal. Alle middelen die (schadelijke) invloeden hebben op je hormoon spiegel zijn haast illegaal. Dus maak je niet druk, het heeft geen drol met je gedaan.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Fth20 View Post
                      Ja, als je exogeen testosteron neemt, kunnen dat soort bijwerkingen optreden. Maar, jij nam geen exogeen testosteron, jij nam een lullig kruidensupplementje dat geen reet doet als je niet boven de veertig bent.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dankjewel voor de aandacht. Hmm oke, maar vond het nogal vreemd dat het toevallig bij het gebruik daarvan begon terwijl ik er maar 6 genomen heb in totaal van de 100. Maar goed het zit allemaal in men hoofd denk ik. Komt goed hoop ik.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X