Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zou voor gietijzer met handvaten en dan de diameter die je nodig hebt. Neem aan dat je niet met gewichten gaat smijten. Zelfs met deadlifts op reps is er niks aan de hand met gietijzer als je het rustig de grond laat aantikken ipv uit je handen pleuren.
Ikzelf heb ze van gietijzer, zijn niet zo duur.. Gedraaide schijven zijn haast onbetaalbaar, en die met rubber beklede zijn niet veel goedkoper. En ja zoals al gemeld je moet er niet mee smijten, ze kunnen dan haarscheurtjes krijgen en later breken...
PS nooit verchroomde nemen. Door het neerzetten (zelfs in een rack) beschadigd het chroom, en gaan ze bladderen. Dat kost je je handen, je wil geen chroomdeeltjes in je handen het gaat vreselijk zweren..
PS nooit verchroomde nemen. Door het neerzetten (zelfs in een rack) beschadigd het chroom, en gaan ze bladderen. Dat kost je je handen, je wil geen chroomdeeltjes in je handen het gaat vreselijk zweren..
inderdaad. Ik heb dit momenteel. Ik denk dat ik eens ga investeren in fintesshandschoenen.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment