Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik moet 6 trappen af! en dus ook weer op, ik heb ook een wasbak op me kamer maar vertik het gewoon om daar in te pissen.. 1 trap en 20m is gewoon lui
Daarom heet het n wasbak en geen pisbak wheeehehe. Ik ben het ff kwijt wie, maar 1 van ons heeft er n spreuk op.. Zoiets van, zo dicht mogelijk bij de sporthal parkeren whaaahahaha....... Oh, 6 trappen op en af om naar het toilet te gaan? Hoef jij je benen ook niet te trainen, gewoon veel drinken.
Aan alle mannelijke bodynetters ik ben nu 2 weken bezig met me voedingschema en eet elke dag voor het slapen gaan 500g magere kwark op me kamer:d. Mijn vraag gebruiken jullie die lege bak kwark ook wel is ergens anders voor je hebt wel een raam nodig ofzo of ben ik echt de enige gek die dit doet.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment