geen spierpijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen spierpijn

hallo mensen ben weer terug ik zat een beetje te lezen over spierpijn
    maar ik moet zeggen ik heb nooit echt spierpijn alleen in me'n borst en buik..
    enig idee hoe dit kan train ik verkeerd/te weing.

nog een vraag is het waar dat als je loopt op een loopband je droger wordt
    en als je rent je dunner wordt.

Volgens mij is spierpijn niet een vereiste voor groei.
    Ik merk dat ik vooral spierpijn heb wanneer ik een nieuwe oefening ga doen, of spieren net op een andere manier belast dan normaal.
    Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
      Volgens mij is spierpijn niet een vereiste voor groei.
      Ik merk dat ik vooral spierpijn heb wanneer ik een nieuwe oefening ga doen, of spieren net op een andere manier belast dan normaal.
      Helemaal mee eens... Mischien cheat je te erg met andere compounds waardoor je de spier minder belast.

Ow en van dat droog trainen. Wie je dat heeft wijs gemaakt verdient een knal voor z'n hersens.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

dat heb ik namelijk ook als ik een nieuwe oefening heb gedaan heb ik wel spierpijn..
        maar ik merk wel vooruitgang zonder spierpijn maar ik dacht vraag het even zodat ik misschien meer vooruitgang kan boeken met bijv. wel spierpijn

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Helemaal mee eens... Mischien cheat je te erg met andere compounds waardoor je de spier minder belast.

Ow en van dat droog trainen. Wie je dat heeft wijs gemaakt verdient een knal voor z'n hersens.

ik denk als ik die een klap voor ze'n hersens geef dat ik hem 5x zo hard terug krijg

Comment

Originally posted by Maikvanleur View Post
            ik denk als ik die een klap voor ze'n hersens geef dat ik hem 5x zo hard terug krijg
            Een spreekwoordelijke klap. Zeg maar dat ie niet zo'n dingen moet zeggen want het slaat helemaal nergens op. Cardio is cardio. Of je nou doet lopen, rennen, bokspringen, hinkelen, zwemmen... tis allemaal energie verbruiken. Ik ga het nog nie eens uitleggen. Erg dit.. haha
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

ik weet t ik heb het ook niet serieus genomen ik ren gewoon 10minuten voor ik ga trainen en 10minuten fietsen na het trainen en dat vindt ik genoeg

Comment

ni lopen voor je gaat trainen, dan verspil je energie voor je krachttraining zodat die niet optimaal verloopt
                Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Weet je wat goed helpt om droger te worden? het volgende; je gaat naar de sportschool als het rustig is en kiest een stuk of zeven apparaten uit, waarop je een licht gewicht instelt, kilotje of 15. Op ieder apparaat doe je een stuk of 20 herhalingen en je loopt ze stuk voor stuk af, zonder tussendoor te rusten. Uiteraard pak je nooit twee apparaten achter elkaar die dezelfde spieren belasten. Bv. benen, borst, rug, schouders, kuiten, borst, benen.
                  Vervolgens verhoog je het gewicht met 5 kilo en ga je nog een keer. Als laatste loop je nog een derde ronde met 5 kilo erbij en ga je tot faliure.
                  Dan ren je dus twintig minuten als een gek die apparaten af en ben je helemaal kapot. Zo combineer je cardio en werk je aan de spierdefinitie, vette combo.
                  ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
                    Weet je wat goed helpt om droger te worden? het volgende; je gaat naar de sportschool als het rustig is en kiest een stuk of zeven apparaten uit, waarop je een licht gewicht instelt, kilotje of 15. Op ieder apparaat doe je een stuk of 20 herhalingen en je loopt ze stuk voor stuk af, zonder tussendoor te rusten. Uiteraard pak je nooit twee apparaten achter elkaar die dezelfde spieren belasten. Bv. benen, borst, rug, schouders, kuiten, borst, benen.
                    Vervolgens verhoog je het gewicht met 5 kilo en ga je nog een keer. Als laatste loop je nog een derde ronde met 5 kilo erbij en ga je tot faliure.
                    Dan ren je dus twintig minuten als een gek die apparaten af en ben je helemaal kapot. Zo combineer je cardio en werk je aan de spierdefinitie, vette combo.

Jaja...

15 kg legpress, wat zul je daar een energie mee verbruiken zeg!!!

@ TS: Zoek eens op tabata, dat is een geniale manier om vet te verbranden.
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Handdoeken, daar word je droog van... Net wat schOOm al roept, maakt geen zak uit hoe jij die energie inzet en met wat.....

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                        Jaja...

15 kg legpress, wat zul je daar een energie mee verbruiken zeg!!!

@ TS: Zoek eens op tabata, dat is een geniale manier om vet te verbranden.
                        Als je denkt dat je het aankunt mag je er ook 20 van maken. Het gaat om het idee.

Comment

Originally posted by Rotterdam View Post
                          Als je denkt dat je het aankunt mag je er ook 20 van maken. Het gaat om het idee.
                          Dom idee ja.

Droog worden doe je door krachttraining te blijven doen, eiwitten hoog houden vetten hoog houden en koolhydraten omlaag tot onder je behoefte.
                          Zakken naar ong 500 onder onderhoud, resultaat is dat je je spiermassa voor het grootste gedeelte behoud en je vet verliest. Zonder cardio of fancyoefeningetjes.

Hou het bij de basisoefeningen en wat iso's meer heb je niet nodig. Zelfs geen cardio.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Ook niet je vetten een beetje omlaag voor cutten? Alleen de koolhydraten?
                            Want ik krijg toch het idee van wat ik hier en daar lees, dat de meeste mensen flink in de vetten gaan snijden bij het cutten.
                            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              Dom idee ja.

Droog worden doe je door krachttraining te blijven doen, eiwitten hoog houden vetten hoog houden en koolhydraten omlaag tot onder je behoefte.
                              Zakken naar ong 500 onder onderhoud, resultaat is dat je je spiermassa voor het grootste gedeelte behoud en je vet verliest. Zonder cardio of fancyoefeningetjes.

Hou het bij de basisoefeningen en wat iso's meer heb je niet nodig. Zelfs geen cardio.
                              Nou ik googelde even naar Tabata en ik vind mijn idee er best op lijken; 10 seconden rust tussen de apparaten en 20 seconden per apparaat.
                              Ik vind het fijn om ééns per week te doen, maar uiteraard moet iedereen het lekker zelf weten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X