Wanneer trainen jullie het best?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

s'ochtens en s'middags. Behalve als ik nachtdienst heb gehad, dan train ik s'avonds

Comment

Veel verschil dus

Comment

In de middag.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Om een uur of 4 a 5. Dan is er niemand in de sportschool en heb ik ijzerland lekker voor mezelf. Verder voel ik me dan ook wel vrij fit dus ideaal. Op langere schooldagen train ik gewoon 's avonds.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Tussen 15:00-21:00 train ik het liefst. Er voor voel ik me net een dweil. Er na slaap ik

Comment

tussen 16:00 - 20:00 is wel mijn tijd, s'morgens ben ik nix waard
              Mind is everything.

Comment

s'middags rond een uur of twee, uurtje na mn middagmaaltijd dan train ik het best. Maar train altijd s'avonds vanwege stage op het moment, maar in de middag presteer ik beter.
                " Failure is not an option "

Comment

Na het ontbijt.

Comment

uur na het opstaan
                    160kg squat
                    225kg deadlift
                    130kg benchpress

Comment

Als ik in een kuur zit.

Comment

's middags, maar train altijd na 19u wegens werk, zit dan wel constant in slaap te vallen. niet zo prettig als je aan't squatten bent.
                        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Na hele dag school of werk dus rond een uur of 5.En als de zomer er aan komt ben ik niet te houden:P

Comment

Liefste lekker laat uur of 21.30-22.00 komt ook beste uit omdat dingen dan op hun einde lopen, ff lekker knallen in de gym op wat caffeïne pil(len) op me gemakkie naar huis nog even wat warm eten terwijl ik een dwijl ben op de bank voor de tv en als op is naar me nest en pitten, heerlijk
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

het fijnst vind ik toch wel 30 min na het middag eten, even rustig laten zakken en er dan vol tegen aan.
                              zolang ik maar geen honger gevoel heb kan ik elke moment van de dag fatsoenlijk trainen.

Comment

als het kan het liefst in de middag uurtje of 4 maar soms kan het niet ander
                                met school enzo dus dan moet het soms maar s'avonds, maar gaat niet mijn
                                voorkeur naar uit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X