Tipje nodig????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tipje nodig????

Hallo allemaal geef me AUB een tip. waar [online]en welk merk ik moet nemen van BCAA,S met vr Groeten HenkieBlankie.. Dank U en ga weer met plezier Trainen.

Xxl nutrition, sportfood, muscletotaal en zo heb je er nog veel meer. Kwestie van ff googlen. Maar lees de sticky's. Heb zo een sterk vermoeden dat je voeding niet deugt. En je training misschien ook wel niet.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

als je whey hebt heb e bcaa's niet nodig.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        als je whey hebt heb e bcaa's niet nodig.
        zit dat al in whey dan?
        Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
          zit dat al in whey dan?
          yep

Comment

Maar volgens mij niet zoveel... of anders gezegd, het is niet verkeerd om erbij te nemen... (volgens M&F januari(?))
            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Originally posted by Mohr View Post
              Maar volgens mij niet zoveel... of anders gezegd, het is niet verkeerd om erbij te nemen... (volgens M&F januari(?))
              Ik weet niet in hoeverre je een blad moet geloven, wat voller staat van de sponsoren?

Comment

Je kan toch ook gewoon kijken op de pot whey of de site waar je het besteld, dar staat meestal de samenstelling van de aminozuren in de whey.

Ik neem zelf wel bcaa's erbij, ligt er wel aan of ik een whey shake na de training ga nemen, en hoe mijn voeding na de training eruit ziet.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                  zit dat al in whey dan?
                  Gab jij deed toch een sportopleiding?
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                    Wss nog in zn eerste jaar

Comment

Ik persoonlijk vind het onzin om extra BCAA's te slikken als je al wheyproteine gebruikt.

mooie aanbiedingen staan ook op www.eiwitpoeder.nl
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Klopt is ook echt onzin, neem dan een schepja extra whey want de Bcaa's zitten gewoon in je whey + nog andere aminozuren.

Comment

Leren ze niet op de sportopleidingen tegenwoordig......
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Alsof je daar alles leert over whey...
                            Ik doe diezelfde opleiding heb ook een vak TKF Fitness (Traingskundige fundering) en ongeveer 50% is dikke bullshit. Schema's beginnen met machine chest press, lat pulldown en weet ik het allemaal wat voor onzin. Beginners mogen niet met losse gewichten werken, dat is voor 'gevorderden', meer dan 2 sets per oefening is overbodig en je moet pas met 4 sets gaan werken als je verder gevorderd bent. Zwaar trainen is uit den boze. Je moet 120% perfecte optimale techniek hebben en je mag niet een beetje kreunen of geluiden maken, want dan ben je verkeerd bezig. En toch vind ik het dan raar dat ik harder ga dan al die gasten bij elkaar die volgens die principes trainen. Mooie verhaaltjes houden kunnen ze wel, de betweters, maar veel resultaten vallen er niet echt te zien. Word schijtziek van die 'health centers' gezonheid van de klanten kan ze volgens mij geen fuck schelen. Het geld wat ze er voor vangen wel, want commercieel zijn ze genoeg.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Het vervelende is, dat je er niks aan kan doen.
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X