Zorgen voor later !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zorgen voor later !

Ik heb een vraagje binnen een goede maand beginnen mijn eindexamens en daarmee ook HOPELIJK meteen de laatste van mijn secundaire schoolcarriere ... nou heb ik 2 weken examen en kan dus echt niet gaan trainen...Zou ik op 2 weken veel masssa verliezen or vet bijkomen ? Ik ben momenteel in de cut. Zijn hier enkele oplossingen voor?

Mvg Domé

Zorg dat je voldoende kcall binnen krijgt, op onderhoud eten.
    Zet je eiwitten op 2 á 3 gram per kg lichaamsgewicht en je vetten hoog, zo'n 120 gram, rest aan kh's.
    Richt je maar op de examens en maak je niet dik met evt. spierverlies ( is minimaal).

succes
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

eten, eten en ehm eten.. in de eerste week kan je waarschijnlijk (als je goed traint daarvoor) nog wat massa nemen. ik zou boven onderhoud eten, zodat je lichaam zeker genoeg eiwitten krijgt. daarna kan je nog cutten
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik zou je voeding aanpassen naar beneden omdat je niet traint en je in de cut zit.
        Kom je iig geen vet aan.
        Eiwitten wel omhoog gooien.

Ik persoonlijk zo toch ontspanning opzoeken en toch een keer naar de gym gaan.
        Who's the Chef

Comment

Net wat been zegt, ontspanning heb je ook nodig.

Je gaat toch niet 2 weken van s morgens vroeg tot s avonds laat leren. Een uurtje sporten per week moet er toch wel op z'n minst inzitten.

Comment

Kerel ik weet niet hoe veel moeite je hebt met leren, maar ik wil je aanraden om genoeg koolhydraten te eten anders zal het je mood en concentratie flink verpesten.
            Als het je goed af gaat kan je altijd een beetje gaan trainen, mijn examens beginnen maandag maar ik ga echt niet 2 weken stil zitten en alleen maar leren.

Ga ook niet 4x per week 3 uur per keer bezig zijn met trainen en alles eromheen.
            Als je per se je cut niet wil verpesten zou ik laag gaan in vetten zodat je niet te veel kcal binnen krijgt, op dit moment is je concentratie en leervermogen belangrijker.
            Groeten

Comment

gewoon drie weken lichte bulk pakken van 500+, wat is nou belangrijker je examens of je BF ( die maximaal 1/2 puntje omhoog kan lopen) daarnaast kan je ook nog spiermassa pakken in je bulk. dit is wat ik ga doen in de examens.

Comment

Ik ga echt geen tijd hebben voor ontspanning het is echt veel xD

Comment

ik sliep tijdens mn eind examens altijd tot 16u en dan leerde ik tot 20u.
                  good times good times.....................
                  The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
                  Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

2 weken is echt geen drama. En daarnaast, waarschijnlijk heb je daarna toch vakantie, dus dan kun je de schade inhalen.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Als ik toetsweken heb ofzo ga ik ook altijd gewoon trainen.
                      Is juist lekker, ff je hoofd leegmaken en dan weer fris beginnen.

Comment

Maandag heb ik me 1e examen.. zit in de cut en leef op 60 gram carbs. Dit beinvloed mijn leren/concentratie niet. Maar naar de gym gaan is juist goed voor je wat de anderen al zeggen..gewoon lekker ff je kop leeg maken en dan thuis verder leren.
                        succes
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Heb nu ook de eerste examens, zit ook in de cut en bij mij lukt het tot nu toe prima.

Vroeg opstaan - leren, smiddags trainen - leren, savonds nog lekker chillen.

Kan ik toch als ik een goede dag heb 4 tot 6 uur leren. En denk dat dat echt wel genoeg is voor de examens mits je er niet heel erg slecht voor staat.

Niet dat ik daar aan toe kom hoor, maar het kan...
                          Still shrinking.

Comment

Ja iron maar ik vrees dat ik boeken van 600 pagina's niet op 4 uurtjes geleerd krijg

Comment

Hee, Ik begin Maandag ook ( Nederlands Joepie!) Maar ik train juist door! Bedoel het is bewezen dat sporten zorgt voor ontspannen en dat beetje ontspanning helpt je juist bij het leren en maken van deze examens!

Verder las ik nog een artikel op gezondheidsnet over studenten en hun examens mischien heb je er wat aan: Voeding informatie, afvallen, gezond leven en dieettips - GezondheidsNet
                              Je moet het artikel natuurlijk niet letterlijk nemen staan ook wel domme dingen bij (A)

Verder als je de nieuwste muscle mag heb staat ook daarin wat dingetjes over trainen tijdens het studeren en dergelijke

Hopelijk heb je er wat aan! Succes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X