Hardcore gym in Nijmegen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hardcore gym in Nijmegen

Beste BN'ers,

binnenkort ga ik in Nijmegen studeren en ik zou dus graag weten waar je het beste kan trainen. Als jullie weten hoe ver dat van de universiteitscampus af zit is dat ook handig, aangezien ik daar zo dicht bij ga wonen.

Heb universiteits sportschool al bekeken maar ik geloof dat dat weer zo'n klaagcentrum is als je een beetje lawaai maakt.

Thanks
    Still shrinking.

Hallo Unexist, over deze gym in Nijmegen heb ik positieve verhalen gelezen:
    Fitness & krachttraining Nijmegen, Eastside Performance

Comment

Originally posted by henk_a View Post
      die trainingen op dat filmpje zie je ook veelal bij MMA trainingen.

Comment

Originally posted by henk_a View Post
        Ziet er erg vet uit... maar enig idee wat de prijs is?

Ben maar een arme student
        Still shrinking.

Comment

3 power racks
          » Dumbbells van 2 t/m 50 kg
          » 5 olympische halterstangen
          » Kettlebells van 4 t/m 40 kg
          » Kettingen
          » Jumpstrech banden
          » Medicine & exercise ballen
          » Lat pull down
          » Seated row
          » Pulley station
          » Trekslee's
          » Tractorbanden
          » Board press boards
          » Stootzak
          » Rope battling touwen
          » Sledgehammer (10 lbs)

» Prowler
          » Glute/ham raise
          » Safety squat bar
          » Chambered bar
          » Trap bar

Ziet er goed uit.
          Aan de spullen zal het niet liggen denkk
          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Gast, hoe duur die gym ook is, gewoon gaan wtf man ben nu al jaloers.
            Volgens mij zijn zij geinspireerd door Joe DeFranco haha, maar serieus ga daarheen ziet er echt tof uit.
            Groeten

Comment

Originally posted by Unexist View Post
              Ziet er erg vet uit... maar enig idee wat de prijs is?

Ben maar een arme student
              Geen idee.
              Gwn even een emailtje sturen naar ze.
              Last edited by henk_a; 20-05-2010, 11:02.

Comment

Als ze zoiets bij mij in de buurt hadden dan was ik nooit aan een home gym begonnen dan weet je dat .
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

ja dus, joe defranco wannabes
                  Jammer alleen dat je in dat filmpje niet echt indrukwekkende lifts ziet, beetje push pressen met 40kg en een 60kg deadlift.
                  Groeten

Comment

Het was trouwens niet de bedoeling om jullie jaloers te maken.

Comment

haha alleen die kettlebells, bands en powerracks zou ik ook wel willen.
                      Misschien dat ik over een tijdje zelf bands bestel, een squat rack hebben we wel, kettlebells niet echt nodig maar wel leuk.
                      Zelf hebben we in onze gym ook genoeg hoor, stuk of 5 olympische halters en dan nog ez bars etc, dujmbbells tot 55 of zo, deadlift platform, squat rack. 3 loglifts, yoke, timbers, rolling thunder, carcircle, wheel flip en zo´n sledgehammer krijg ik ook binnenkort.
                      Groeten

Comment

Tja ligt eraan wat je doel is he. Kettlebells denk ik dat ik niet zo heel veel aan ga komen aangezien mijn doel redelijk bb gericht is.
                        Maar zo'n deadlift platform zou ik ook wel bij mijn huidige gym willen hebben, kan je tenminste echt tot failure gaan door het te laten vallen wanneer het niet meer gaat. Nu kan ik dat echt niet, iemand had dat al 1x gedaan en dr zat een heel mooi gat in de vloer.

Anyway, thanks voor de info! Ga daar sowieso even informeren.
                        Still shrinking.

Comment

oja en ik denk trouwens dat ze in het filmpje niet de zwaargewichten hebben laten zien doordat dat denk ik de meerderheid van de mensen eerder afschrikt dan aanspreekt.

Aangezien ze sportgericht zijn en niet strongman/powerlifter/bodybuilder zou het niet echt aantrekken om beesten te laten zien in de filmpjes.
                          Still shrinking.

Comment

Je ziet duidelijk dat ze mensen die trainen voor een doel aanspreken, anders ga je niet eens die dingen erbij zetten van wat ze hebben, dat boeit iemand die gewoon gaat ´fitnessen´ niet.

Ze hebben zelfs strongman attributen en powerlift shit zoals chains, bands, dan zit je echt wel goed hoor
                            Maar het is een krav maga training filmpje, dat zijn niet echt zwaar gewichten, maar vind het er wel erg soft uit zien
                            Groeten

Comment

Eastside performance is super chill. Ik train er zelf ook. Goede begeleiding, wat je doel ook is, waar menig bodybuilder/ powerlifter van droomt. Niemand zeurt als je gewichten laat vallen of als je een keer een oerkreet laat horen tijdens je squat.
                              Prijs is redelijk hoog: 49,50 voor onbeperkt. Maar dat geld is het zeker waard!

Misschien zie ik je daar nog wel eens.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X