pijn buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijn buikspieren

Ik was gisteren in de sportschool (niet dat dat raar is ofzo)
    Ik altijd even buikspieren trainen.
    Dus ik lekker bezig komt er een meisje, die ging ook buikspieren trainen.
    Opzich niks mis mee kijk immers graag naar meiden die trainen

Alleen naar een paar buikspier oefeningen trok ze opeens bleek weg en leek te vergaan van de pijn.
    Naar dat ik het een halve minuut heb aangekeken ben ik er maar heen gelopen.
    En ze vertelde dat ze haar buik niet kon ontspannen. ze had het gevoel alsof haar buikspieren over elkaar heen schuiven.

Het heeft zeker 10 minuten geduurd voor haar pijn over was.

Weet iemand wat dit kan zijn ze heeft het alleen met buikspier oefeningen. en is zeker een fanatieke sporter.
    Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Klinkt als spierkramp, dit wordt ervaren als het samentrekken van de spieren.

Comment

zover zijn we ook maar zo als je weet is dat vaak maar heel even.
      Daar heeft iedereen last van als je flink buikspieren aan het trainen ben.

Maar toch zeker geen kwartier lang

Comment

Originally posted by Rob-1984 View Post
        zover zijn we ook maar zo als je weet is dat vaak maar heel even.
        Daar heeft iedereen last van als je flink buikspieren aan het trainen ben.

Maar toch zeker geen kwartier lang
        Heb wel eens nachten niet geslapen vanwege steeds weer terug komende kramp hoor.

Comment

Klinkt als kramp.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

Ongestelt?
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Appart ben benieuwd of iemand weet wat het is ,heb er nog nooit vAn gehoord.
              Calisthenics / Street workout

Comment

miss wou ze gewoon dat je kwam? heb je nu haar nummer toch wel he hahhahahahah

Comment

klinkt pijnlijk!
                  You think BIG
                  You get BIG

Comment

Originally posted by Tiboon View Post
                    klinkt pijnlijk!

Het zag er ook knap pijnlijk uit. dacht eerst dat ze zou gaan flauw vallen.

Originally posted by JRVD View Post
                    miss wou ze gewoon dat je kwam? heb je nu haar nummer toch wel he hahhahahahah

Dam dat heb ik dus verkeerd gedaan. Had gelijk haar nummer moeten vragen inplaats van hoe het met haar ging

Comment

Helpt magnesium niet tegen spierkrampen?
                      Je zou wel indruk maken met zo een kennis...of misschien ook niet
                      @ ketIF

Comment

ik denk ook kramp.
                        was ze fanatiek bezig?

maar omdat je zegt dat ze ook bleek wegtrok, kan het ook met de ongesteldheid cyclus te maken hebben.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                          ik denk ook kramp.
                          was ze fanatiek bezig?

maar omdat je zegt dat ze ook bleek wegtrok, kan het ook met de ongesteldheid cyclus te maken hebben.

Maar het lijkt me zo raar ze vertelde dat het iets is van de afgelopen tijd.
                          Steeds als ze probeerd de buikspieren te trainen krijgt ze last.

Maar ze was wel goed in vorm ja en is zeker fanatiek bezig.
                          Al had ze die buikspier oefening nog niet eens 10 keer uitgevoerd en ze kreeg al last.

(Kan er iets mis zijn met de buikspieren dan ?) vond het zoon heftige reactie voor alleen kramp

Comment

Ik heb nog nooit kramp gehad in me buikspieren, maar ik denk dat dit echter wel mogelijk is. Ik krijg wel eens kramp met zwemmen in me voet en dan ben ik er ook zeker 15-20 minuten mee aan het kloten.. Dus dat kwartier last hebben is goed mogelijk!
                            "Straight outta gym"

Comment

kramp inde buikspieren komt ook niet vaak voor volgens mij.
                              maar het lijkt me klote

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X