Botten krom door krachttraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Botten krom door krachttraining

titel zegt genoeg lijkt me.
    ik hoorde dit laatst van een oom, maar het lijkt me dat dit alleen het geval is als je zeer intensief en zwaar traint... toch?

Oom is een geleerde op het gebied van anatomie? Of roept ie maar wat? Denk eerlijk gezegd het laatste.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

Dit geldt trouwens alleen in de puberteit...

Comment

Dit even lezen:
        http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...tml#post468391
        En voortaan het advies van onwetenden niet te serieus nemen

Comment

Ja dat heb ik allang gelezen, en ik weet dat het gewoon goed voor en is.
          ik vroeg alleen af of dit kon, maar het is dus bullshit

Comment

Naja als jij echt veel en veel te zwaar en vooral verkeerd je spieren zou belasten. Zou dit niet echt bevorderlijk voor de juiste groei kunnen zijn lijkt mij.. Dus rustig opbouwen en de oefening goed uitvoeren. Denk dat het dan verder gewoon een broodje aap verhaal is
            "Straight outta gym"

Comment

Misschien als je iedere week 500kg squat zonder belt op jouw leeftijd... Maar ja niks van aantrekken dus .
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                Misschien als je iedere week 500kg squat zonder belt op jouw leeftijd... Maar ja niks van aantrekken dus .
                Je bedoeld gewoon naar beneden zakken met 500kg? en niet meer naar boven kunnen komen?

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                  Je bedoeld gewoon naar beneden zakken met 500kg? en niet meer naar boven kunnen komen?
                  Dan maken die kromme botten ook niet meer uit :P

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                    Ik mag toch aannemen dat wanneer je dit wekelijks doet en in de groei zit je rug gaat scheefgroeien...
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Wel als je de hele dag met die stang op je nek blijft lopen, waardoor je rug zich ter hoogte van je enkels bevindt. Dan heb ik zo'n vermoeden dat hij zeker scheef gaat groeien ja..
                      "Straight outta gym"

Comment

Heb veel gezocht over krachttraining op jonge leeftijd, voor zover bekend is zijn er alleen maar positiefe punten zoals in de link staat die door wollie88 is gepost.
                        je botdichtheid word juist dichter, ken zelf iemand die dit extreem heeft (heeft hij ooit eens laten onderzoeken) en hij is ook op 12jarige leeftijd begonnen met krachttraining en is alsnog 195cm en als je naar onse Arnold kijkt zie je dat het ook geen klein mannetje is.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

denk dat schooltassen nog slechter voor je zijn
                          Still shrinking.

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                            Ik mag toch aannemen dat wanneer je dit wekelijks doet en in de groei zit je rug gaat scheefgroeien...
                            Hoezo mag je dat aannemen? Denk je dat je botten zacht zijn tijdens de puberteit? Dat als ze groeien ze makkelijker gaan buigen?

Het lichaam past zich vanzelf aan de belasting aan. Til je hele zware gewichten, wordt de botdichtheid gewoon groter.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                              Hoezo mag je dat aannemen? Denk je dat je botten zacht zijn tijdens de puberteit? Dat als ze groeien ze makkelijker gaan buigen?

Het lichaam past zich vanzelf aan de belasting aan. Til je hele zware gewichten, wordt de botdichtheid gewoon groter.
                              Ik weet ook niet of die post serieus bedoelt was eigenlijk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X