limburgers?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Maegashira View Post
    Hehe shit van technogym wel ja en dat is 50% van de tijd stuk of werkt nog maar half. Daarom ook en mede omdat ik ga verhuizen dat ik na dit jaar ergens anders ga trainen.

Losse barbells en dubells zijn er wel. Maar ook die zijn de helft van de tijd zoek of stuk. Echt vervelend.

Maar toch blijft het zoals het woord zegt: BASIC shit
    vind eigenlijk het materiaal van techno gym beter, waar ik nu train hebben ze materiaal van NAUTULUS ofzo iets ken ik trouwens niet, maar da is altijd stuk, ofwel ligt het aan het onderhoud van het materiaal.

Comment

Originally posted by new muscle View Post
      vind eigenlijk het materiaal van techno gym beter, waar ik nu train hebben ze materiaal van NAUTULUS ofzo iets ken ik trouwens niet, maar da is altijd stuk, ofwel ligt het aan het onderhoud van het materiaal.
      Nautulus ken ik niet. Vind persoonlijk Life Fitness apparatuur het beste tot nu toe. Maar goed we gaan off-topic.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

hoi hoi, nog eens even een oud topic terug aanhalen,
        ik ben sederd 14 dagen verhuisd naar overpelt, eigenlijk is er maar weinig leven hier maar toch woon ik hier graag.
        en ook omdat ik nu dicht bij men fitness 'sportvision' te neerpelt woon.
        zijn er nog leden die in neerpelt trainen, graag een seintje

Comment

niemand?

Comment

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Ben van maasmechelen hier

Comment

Originally posted by Maegashira View Post
                  Ich zen uit Haaasselt

Train 3 jaar reeds in Health City basic Hasselt.

Groeten
                  Hasselt uit Belgiƫ neem ik aan?

Iets boven Zwolle ligt namelijk een klein gehuchtje wat ook Hasselt heet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X