Being Mr.Olympia is a shitty job!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Being Mr.Olympia is a shitty job!

YouTube - CallToDuty.wmv

Nou als ik zo naar zijn huis kijk etc wil ik voor zijn geld ook wat wel "shitty jobs" oprapen

Comment

Anders misschien idee om de honden uit te laten omg

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
        Nou als ik zo naar zijn huis kijk etc wil ik voor zijn geld ook wat wel "shitty jobs" oprapen
        Anders ik wel ..
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Een hele aflevering waarin hondenpoep opruimen centraal staat.

Geweldig. Je zou verwachten dat dat soort bikkels er wel iemand voor zouden hebben, nou niet dus. Al die voetbal pro's hebben het zoveel beter...
          Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
            Een hele aflevering waarin hondenpoep opruimen centraal staat.

Geweldig. Je zou verwachten dat dat soort bikkels er wel iemand voor zouden hebben, nou niet dus. Al die voetbal pro's hebben het zoveel beter...
            Lekker naïeve reactie. Dit is precies wat ze willen bereiken met zon filmpje.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
              Lekker naïeve reactie. Dit is precies wat ze willen bereiken met zon filmpje.
              Daarom is het toch juist alleen maar goed? Des te meer respect voor die vent.
              Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
                Daarom is het toch juist alleen maar goed? Des te meer respect voor die vent.
                je kunt toch niet concluderen uit dit filmpje dat hij in het dagelijks leven poep opruimt van zijn honden.

Comment

je kunt toch niet concluderen uit dit filmpje dat hij in het dagelijks leven poep opruimt van zijn honden.

Eigenlijk wel, want hij zegt dat hij dit iedere dag doet, ondanks dat hij Mr. O is.

Comment

Originally posted by Yushmkay View Post
                    Eigenlijk wel, want hij zegt dat hij dit iedere dag doet, ondanks dat hij Mr. O is.
                    Joh en dat geloof je zomaar.

Comment

Joh en dat geloof je zomaar.
                      Hij zegt in het filmpje dat hij een vrouw heeft.. geloof je dat ook niet?

Comment

niks raars aan toch? beetje cardio kan geen kwaad
                        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Is toch niet zo vaag. als jij een hond hebt en moet uit laten moet je ook gewoon zijn stront oprapen.

Comment

Het is wel degelijk waar dat hij iedere keer de stront van z'n honden opruimt.
                            Ik heb al aardig wat van Jay Cutler gezien aan video's ed en hij heeft het er voortdurend over.
                            Tis een vast soort ritueel wanneer hij thuis is. (Hij liever dan ik)
                            Met stront wat er al een tijdje ligt zou ik niet zo'n moeite hebben maar als je hond net heeft gescheten en je gaat er dan met je hoofd boven hangen om die zachte, warme shit op te rapen,,,,nee dan zou ik toch wel iemand inhuren, heb toch centen zat.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                              Hij zegt in het filmpje dat hij een vrouw heeft.. geloof je dat ook niet?
                              Geloof ik inderdaad niks van.

Is ook inderdaad niet zo vaag alleen deze reactie vond ik een beetje overdreven:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X