Studeren/werken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Yba84 View Post
    Ik ben net afgestudeerd als fysiotherapeut
    Begin zelf in september aan de opleiding fysiotherapie. Heb wel al een HBO diploma op zak en heb me master communicatiewetenschappen in deeltijd afgerond. Ben er alleen achter gekomen dat kantoorwerk niet mij ding is dus ga ik nu fysiotherapie studeren. Uiteindelijk heb ik dan dus 2 bachelordiploma's en een master op zak als ik 27 ben, zal alleen maar in me voordeel werken lijkt mij.
    “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Checker View Post
      Begin zelf in september aan de opleiding fysiotherapie. Heb wel al een HBO diploma op zak en heb me master communicatiewetenschappen in deeltijd afgerond. Ben er alleen achter gekomen dat kantoorwerk niet mij ding is dus ga ik nu fysiotherapie studeren. Uiteindelijk heb ik dan dus 2 bachelordiploma's en een master op zak als ik 27 ben, zal alleen maar in me voordeel werken lijkt mij.
      ik hoop op mijn 25ste klaar te zijn met mijn fysio en dan heb ik dus MBO(cios) en HBO fysio
      ik kwam er achter dat middelbare school niks voor mij was
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Checker View Post
        extra masters of manama's maakt geen fuck uit voor je loon spijtig genoeg, al is het wel een extra troef als het in een relevant vakgebied is, maar dat is bij jou niet het geval.

Allesinds, ben je fysio beu of vind je geen werk heb je zeker iets anders om op terug te vallen.

Waarom bevalt kantoorwerk je niet? Je kan toch een job met flexibiliteit zoeken, als is communicatiewetenschappen wel erg specifiek.
        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
          extra masters of manama's maakt geen fuck uit voor je loon spijtig genoeg, al is het wel een extra troef als het in een relevant vakgebied is, maar dat is bij jou niet het geval.

Allesinds, ben je fysio beu of vind je geen werk heb je zeker iets anders om op terug te vallen.

Waarom bevalt kantoorwerk je niet? Je kan toch een job met flexibiliteit zoeken, als is communicatiewetenschappen wel erg specifiek.
          Ik doelde ook niet op een hoger loon, maar het is altijd fijn een diploma in andere vakgebieden op zak te hebben.

Hoe specifiek communicatiewetenschappen is valt op zich nog wel mee, heb zelf voor de sociale/psychologische kant gekozen omdat dit aansloot op mijn vorige studie. Hierin kijk je dus meer naar de invloed van journalistiek etc. op de publieke opinie en het gedrag van mensen. Maar ook naar bijvoorbeeld interculturele communicatie of onderlinge communicatie tussen personen. Het is niet dat ik het vakgebied niet leuk vind, maar als ik hierin verder zou gaan wil ik meer de journalistieke kant op helaas is dat een stuk lastiger aangezien mensen met HBO journalistiek als vooropleiding toch een enorme voorsprong hebben.

Ook ben ik graag fysiek in de weer en heb ik een brede interesse in het menselijke bewegingsapparaat. Feit is dat ik hier wel een gedeelte van mijn studie communicatiewetenschappen kan toepassen vanwege het sociale/psychologische gedeelte.

Heb hierdoor ook nog een tijdje getwijfeld voor de studie psychologie omdat dit ook weer verschillende raakvlakken heeft met communicatiewetenschappen.
          “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Ik heb elektrotechniek gestudeerd aan de Universiteit Twente. Maar dat was ruim 20 jaar geleden....
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X