...wat een vreemd topic...
7 KG aangekomen in 1 nacht!
Collapse
X
-
ff een vraagje hierover.
als ik me weegschaal (geen digitale btw) op het badmatje zet en eijk, dan is een 10kg schijf ook echt 10kg. maar zodra ik hem op een harde vloer zet, is het minder dan 10kg, 9,5 ongeveer.
en dit scheelt wel 3 tot 4 kg met je eigen gewicht...
hoe moet k me nu dan wegen?
Comment
-
Als je 95 kg weegt en je gooit vervolgens 105kg op de weegschaal en hij meet weer precies 95 kg, dan weet je toch nu hoe zwaar je echt bent aan de hand van uitgemeten staal ipv een veertje( ook in digitale weegschalen.) of is dit echt te moeilijk en vreemd jongens?Ssssmoking
Comment
-
Vul een Bad met water tot aan de rand. Weeg je zelf eerst boven water en dan onder water. Trek onder water gewicht af van je boven water gewicht. Nu weet je wat je volume is.
Als je weet wat je bovenwater weegt deel je dit door het volume. Wat je nu hebt is je volumieke massa. Meestal word VM per m3 berekend. m3 = 1000 liter.
Nu moet je het terugrekenen met je eigen lichaamsgewicht boven water en voila een nauwkeurige meting is geschied!
hahahahaha
Comment
-
Op de gram gekalibreerd niet maar trek er een halve kilo af desnoods dan scheelt het nog.
1 schijf 20 2e 37 3e 55 zo loopt mij weegschaal. Maar zelf in die hardcore gym klopt ie dus niet.
Als je het bad vol laat lopen en je gaat er in zitten en meet vervolgenz hoeveel liter je moet aanvullen dan weet je je volume.
Deel je kilos door je aantal cm3 dan weet je je dichtheid.
Ben benieuwd of iemand hier iets mee doet.Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postik zou ook eerder op een fatsoenlijke ziekenhuis weegschaal vertrouwen, dan op jouw manierSsssmoking
Comment
-
Als iedereen zich nou gewoon meet op zijn eigen weegschaal dan is er niks aan de hand. Progressie qua kg's is gewoon je progressie, misschien kun je niet de interwarrior zijn en zeggen dat je precies 91,223283848938578325687342 kg weegt, maar je zult nog steeds kunnen kijken of je aankomt of afvalt.
Tenzij je in een gewichtsklasse behoord dan is wel ander verhaalThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
weeg altijd op sportschool en thuis, thuis heb ik een digitale opzich een prima ding alleen op sportschool staat een professionele en bij allebij komt er hetzelfde uit. en het kan best 0,5kg schelen per schijf als ze niet gekalibreerd zijn dus dat kan wel oplopen.
Comment
-
Het misgunnen zit er hier aardig in, in termen van progressie kan il nu 16kg noteren ipv 8 en een halve kilo per gewicht afwijking wordt mij wat veel, ik zal binnenkort mijn gewichten in het ziekenhuis laten wegen. Tnx voor de tip. Jullie ook succes met jullie doelen.Ssssmoking
Comment
-
op mijn sportschool staat een ziekenhuis weegschaal (gebruik hem niet vaak, omdat die van mij thuis vrijwel even nauwkeurig en ongeveer hetzelfde gewicht aangeeft. (is van inventum. de pw506g. zwarte plaat met witte bloem erop. kost een paar tientjes (25-40 euro), en is een top weegschaal)
Verder is het bijhouden van verandering in je gewicht (gains), natuurlijk veel belangrijker als het weten van je absolute gewicht. (dus dat wat yawgmoth zegt).More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...22 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-