Drugs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

is het niet zo dat veel mensen van kuur naar kuur gaan?

sommige kuren kunnen zo hard zijn dat het, zelfs al is het maar 2 weken, fataal kan worden voor je
    ~love what you do, do what you love~

Comment

geen drugs heb paar vrienden die naar de piep zijn gegaan door de drugs ik weet wel dat je achter uit gaat ervan

Comment

Originally posted by buyl View Post
        geen drugs heb paar vrienden die naar de piep zijn gegaan door de drugs
        Je bedoelt dood zijn gegaan? Naar de piep gaan heb ik nog niet eerder gehoord.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by ijzer View Post
          @ rest: roken/drinken kan wel, maar wiet niet? beetje dubbel niet. Doe alles met mate en geniet!
          Of gebruik het allemaal niet. Of moet je drinken en roken en smoren om te kunnen genieten van het leven? Ik versta onder genieten andere zaken, maar dat moet iedereen voor zijn eigen uitmaken.
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
            Of gebruik het allemaal niet. Of moet je drinken en roken en smoren om te kunnen genieten van het leven? Ik versta onder genieten andere zaken, maar dat moet iedereen voor zijn eigen uitmaken.
            zeer zeker waar in mijn ogen!
            "Straight outta gym"

Comment

bij piep bedoelde ik naar de klote wilde het netjes houden daarom piep

Comment

Originally posted by gleke View Post
                je moet helemaal niks natuurlijk Dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Er is ooit eens een groot Engels onderzoek geweest over geluk. Bijzondere ervaringen zorgden het meeste voor meer geluk. En met drugs kan je, als je het goed plant, behoorlijk bijzondere ervaringen hebben.

Let wel, ik ben tegen elke vorm van misbruik/te veel gebruiken. Maar heb zelf intense momenten meegemaakt die ik voor geen goud had willen missen. (is nu wel verleden tijd btw)

Comment

Hey Skitso6

Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met nieuwe kuur.
                  Je vroeg of ik een logje wou bijhouden ?
                  Mij lijkt dit heel leuk omdat ik ze ook lees natuurlijk !
                  Alleen weet ik niet waar ik dat moet doen aangezien ik net pas zelf begin te reageren en schrijven.
                  Omdat ik er nu veel meer over weet.
                  En natuurlijk heel leuk vind.
                  Vorige keer (jaar geleden) kreeg ik op mijn kop omdat ik op de verkeerde forem over as praten.
                  Natuurlijk wist ik dit niet.
                  En heb toen alleen nog maar gelezen.
                  Maar wil graag een logje bijhouden ieder weken hoe mijn trainingen, bijwerkingen en stats verlopen !
                  Maar op welke forum open ik mijn logje van mijn nieuwe kuur.
                  Hoop dat iemand of jij me dat kunt vertellen !!!
                  Dan zullen jullie snel van me horen !!!

M.V.G Danny74

Comment

Hey

Wou nog ff vragen weet of mijn antwoord op een vraag aan mij.
                    Altijd achteraan komt te staan ?
                    Of kan het ook eronder ?
                    Sorry snap alles nog niet helemaal.
                    Hoop dat iemand mij dit wilt uitleggen ?
                    En hoe ik een logje ga bijhouden van mijn nieuwe kuur.
                    Aangezien ik al weet dat je niet op ieder forum over as mag praten.
                    Is er een aparte plek om een logje te starten.
                    B.V.D

M.V.G Danny74

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                      jij maakt het helemaal spannend open anders een logje van kuur volg m graag
                      Hey Skitso6

Wil dit graag doen maar op welke forum moet ik dit gaan doen ?

B.V.D Danny74

Comment

Er is een forumdeel Kuren & Resultaten, hier vind je verschillende logs:
                        Kuren & resultaten - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
                        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

@Topicstarter: Ik zou lekker blijven blowen.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X