Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik heb een aantal weken terug deze vraag gesteld,
ga ik resultaat zien als ik thuis train met dumbells, en toen
had ik zo'n minder goed schematje voorgesteld dat ik zelf thuis doe.
nu, ik heb bijna geen resultaat na al die weken,
dus ik heb mij voorgenomen om in een fitness center te gaan
sporten maar dan vooral voor krachtopbouw
mijn biceps omtrek is nu 305 mm maar hoeveel gaat die omtrek zo omhoog per maand?
wat zou het beste schema zijn?
(ik ga 3 keer per week trainen)
tnx
Hoeveel je biceps omtrek omhoog gaat, per maand? Hihihihihi.
Bijna geen resultaat na al die weken??
Je traint pas man!
Ja, je kunt beter in een gym trainen dan thuis, ook voor je motivatie als beginner.... Thuis trainen is leuk als je al lang traint, maar train je nog maar kort heb je gewoon te weinig ervaring om zeker te weten dat je het goed doet. Nog maar te zwijgen over ongelukken die kunnen ontstaan... Stel je voor dat het mis gaat met bankdrukken, of met benen trainen...
Het beste schema, moet je ook steeds veranderen om resultaten te blijven boeken.. En goede schema's staan hier zat, geschreven door onze eigen (ervaren) leden.....
zo +1.
Er wordt echt schromelijk overdreven hier.
ze geven het aan elkaar over.
ik begrijp het zeker.. Heb 1 jaar geprutst in zo een *** ding, waar ze geen DL of squat geven in hun schema's om andere mensen niet af te schrikken etc.. dumbells tot 22 kg etc. Enige wat soms eens leuk is aan een healtcenter is dat je er de grootste jongen bent..
owjah en de prijs was tering duur, 800- in het jaar ofzo..
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment