Ik wou weten wat jullie stats waren toen jullie 15 waren(als jullie dan al waren begonnen) zodat ik een beetje een doel kan stellen volgens mij gebruik nu lage gewichten(ben ook nog volop in de groei dus wil me niet overtrainen) weet niet zeker want ik heb ook niemand om mee te vergelijken. Alvast bedankt!
wat waren jouw stats toen je 15 was
Collapse
X
-
wat maakt dat uit dan? ik trainde toen nog niet maar ik zie ook niet hoe andermans stats van invloed zouden zijn op jou. Je kunt het natuurlijk gebruiken als motivatie om net iets meer te pakken maar toch, gewoon in je eigen tempo trainen. Anders pak je misschien gewichten die te zwaar voor je zijn.
Techniek is het allerbelangrijkst, en of je het nou met 10 kilo doet of 100 maakt dan niet uit, als het maar zwaar aanvoelt en correct uitgevoerd is.
-
Even op mijn ID gekeken voor de lengte,
159 cm
gewicht was toen 42 kilo ongeveer
nu 183 cm
73 kg
Heb vorige week foto's van vroeger gezien, ik had echt kippepoten haha! Foto's van een hardloopwedstrijd van toen ik 13 was, echt super mager. Tot mijn spijt kwam ik er wel achter dat ik dit jaar de hardloopwedstrijd maar 3 minuten sneller heb gelopen dan toen, hahaaha!!
Comment
-
Originally posted by Training Niels View PostIk wou weten wat jullie stats waren toen jullie 15 waren(als jullie dan al waren begonnen) zodat ik een beetje een doel kan stellen volgens mij gebruik nu lage gewichten(ben ook nog volop in de groei dus wil me niet overtrainen) weet niet zeker want ik heb ook niemand om mee te vergelijken. Alvast bedankt!
Hoe oud ben je nu dan ? een jaar of 8? Dacht dat jij al ouder was?
Dus moet je doel bij 21 liggen en niet bij 15.
Tegen de tijd dat je je doelen van 15 hebt bereitk ben je alweer 16 dus wat heeft het voor nut?
Ik zag net dat je 14 bent, maar goed dan nog, focus op je toekomst en niet op het nu!1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postben op mijn 15de begonnen met trainen toen woog ik 40kg bij 179cm niet heel zwaar dus xD nu 19jaar met 73kg ofzo met zelfde lengte
ik weeg bijna dubbele met zelfde lengte..
raar.. ik ben nog niet eens zo dik / gespierdEn ja, ik heb de sticky's gelezen.
Comment
-
-
Originally posted by Tepper View Post40 kg 179 cm :|?
ik weeg bijna dubbele met zelfde lengte..
raar.. ik ben nog niet eens zo dik / gespierd
zonder geintjes ik woog echt 40kg toen met die lengte, helaas geen metingen gedaan van armen, benen enzo want dan zou je echt schrikken
daarom wilde ik gaan trainen omdat ik zo licht als een veertje was en eigenlijk geen kracht had.Calisthenics / Street workout
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-