Hulp bij profielwerkstuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij profielwerkstuk

Hallo,

Ik zit in 5 Havo en moet nu een profielwerkstuk maken (een heel groot werkstuk) en ik heb als onderwerp bodybuilding gekozen. Maar nou vroeg ik mij af of iemand hier misschien ook ooit een bodybuilding werkstuk/profielwerkstuk heeft gemaakt. Zo ja, zou diegene dat misschien aan mij kunnen sturen zodat ik het als voorbeeld zou kunnen gebruiken.
    Je zou me er heel erg mee helpen

Alvast bedankt,
    Sjoerd

again: Lazy bastard
    The deadlift is more functional in that it’s very hard to imagine a more useful application of strength than picking heavy shit up off the ground.--Mark Rippetoe--

Comment

Originally posted by ssjoerdd View Post
      Hallo,

Ik zit in 5 Havo en moet nu een profielwerkstuk maken (een heel groot werkstuk) en ik heb als onderwerp bodybuilding gekozen. Maar nou vroeg ik mij af of iemand hier misschien ook ooit een bodybuilding werkstuk/profielwerkstuk heeft gemaakt. Zo ja, zou diegene dat misschien aan mij kunnen sturen zodat ik het als voorbeeld zou kunnen gebruiken.
      Je zou me er heel erg mee helpen

Alvast bedankt,
      Sjoerd

Yeah right!

Comment

wat is dat toch de laatste tijd met mensen die hier komen... zonder voorstellen of wat dan ook meteen om kant en klare 'producten' gaan vragen.

Ennuh... 2 topics voor hetzelfde in 2 minuten tijd?
        Mods... Slotje? Delete? Een van de 2 in ieder geval.
        Fear is the mind killer

Comment

fuck off met je profiel werkstuk

Comment

again: iemand geschiedenis-po? pm me
            hehe
            I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

lol :/
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Ik heb hier wel een half PWS over DNP liggen, maar ik denk niet dat dat goedgekeurd gaat worden vanwege het expiriment dat je eraan moet koppelen, en bovendien is het geen bb'ing.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

haha laat eens zien dat experiment

proefpersonen voor DNP gezocht

maar serieus PWS is echt fucking simpel, vooral over dit onderwerp
                  Groeten

Comment

Revius, je zit dichter bij de waarheid dan je denkt. Ik heb her en der wat gelezen dat er wordt gekeken door div. medici of DNP niet inzetbaar zou zijn bij mensen met zware obesitas. Mocht het ooit tot daadwerkelijke expirimenten komen, dan zul je daar inderdaad mensen voor nodig hebben.

Echter kan ik me amper voorstellen mensen die zoveel te dik zijn, door een gebrek aan kennis en motivatie, geadviseerd zal worden om (low dosed) DNP capsules te gaan gebruiken om af te vallen...

Anyway, ik ben aan het afdwalen.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                      Revius, je zit dichter bij de waarheid dan je denkt. Ik heb her en der wat gelezen dat er wordt gekeken door div. medici of DNP niet inzetbaar zou zijn bij mensen met zware obesitas. Mocht het ooit tot daadwerkelijke expirimenten komen, dan zul je daar inderdaad mensen voor nodig hebben.

Echter kan ik me amper voorstellen mensen die zoveel te dik zijn, door een gebrek aan kennis en motivatie, geadviseerd zal worden om (low dosed) DNP capsules te gaan gebruiken om af te vallen...

Anyway, ik ben aan het afdwalen.
                      ik bedoel op een middelbare school voor je pws
                      Groeten

Comment

Ik heb nog 10 boekverslagen, 2x een GS Po en poezië verslagen etc in de aanbieding. :P
                        PWS is wel degelijk lastig. In totaal met mijn groepje moeten wij er 240 uur mee bezig zijn, onderzoek doen, bij branch organisaties, ondernemingen enzovoort informeren. Ik raad je dat aan, en niet zomaar dingen kant en klaar vragen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X