Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mijn verslaving is nog steeds roken en verder bijna alles wat met sport te maken heeft, lekkere combi dus....
marnop dat had ik echt niet van je verwacht dat jij zou roken. ik dacht dat je echt 1000% sport man was niet dat je dat door het roken niet bent maar toch ik ben er gelukkig mee gestopt. ik ben zelf verslaafd denk toch wel aan mijn vriendin en het trainen. vind het echt supper. ik ga mijn eerste foto posten als ik 20 ben duurt nog mooi een poos. 22 juni 2011.
On-topic:
Echte verslavingen noem ik het niet, maar er zijn periodes dat ik graag een biertje drink in het weekend en af en toe wed op paardendraverijen.
On-topic:
Echte verslavingen noem ik het niet, maar er zijn periodes dat ik graag een biertje drink in het weekend en af en toe wed op paardendraverijen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment