Heeft iemand de oplossing?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heeft iemand de oplossing?

Goeden avond,

Ik train nu alweer een tijd met schema, maar zit nu een beetje vast met de grote oefeningen. ook heb ik minder zin om te trainen en helemaal niet meer om te loggen..

Mijn vraag is ben ik toe aan een deload week of nieuw schema of iets? of moet ik gewoon doorbijten?

Bedankt!

Hoe lang train je al met dezelfde oefeningen?

Probeer een deload week en kijk hoe het daarna gaat. Anders misschien creatine gebruiken om even een nieuwe boost te krijgen?
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

zoek een trainingsmaatje, train je als samen zoek een ander. deze kan je blijkbaar niet triggeren.

Comment

Ga flink bulken, als de gewichten omhoog gaan, krijg je vanzelf meer zin om steeds verder te gaan.

Comment

5 dagen deloaden en dan verder kijken, tijdens de deaload gewoon hetzelfde voedingschema volgen (in de bulk), als je in de cut zit zou ik 500+ op onderhoud gaan eten,

En hopen dat het gaat kriebellen, bij mij tenminste wel.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

jezelf een schop onder je hol geven en inzien dat je een watje blijft tenzij je gaat knallen
            Groeten

Comment

Ja goeie trainingsmaat doet veel.Eentje die je blijft pushen en je telkens weer net over je grenzen laat gaan.
              Fuck ordinary,be legendary

Comment

Trainingsmaat is in de meeste gevallen tijdelijk, gewoon discipline houden.
                Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  jezelf een schop onder je hol geven en inzien dat je een watje blijft tenzij je gaat knallen

Altijd harder trainen !
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Revius View Post
                    Juistem!
                    "Straight outta gym"

Comment

Als je vast zit met oefeningen... zou ik in ieder geval deloaden of van routine veranderen.
                      Waarschijnlijk ga je dan ook weer vooruit en komt de motivatie ook wel weer.
                      Fear is the mind killer

Comment

Waarom zou die moeten deloaden? Zegt die dat die oververmoeid is en geen energie etc meer heeft?
                        Groeten

Comment

Denk dat het eerder aan voeding ligt en daarom aan de symptomen van "overtraining" lijkt te lijden.

Comment

maar ik eet 5 a 6 maaltijden per dag en 3200 kcal wat 500 bboven mijn behoefte is?

Comment

tja dat zegt ook niet alles... je moet natuurlijk wel de 'juiste' dingen eten

Verder heb je nog niet gereageerd op hoe lang je met je huidige schema bezig bent.
                              Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X