spieren vergroten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spieren vergroten

hallo mensen,

ik kom net kijken op deze site en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Ik ben 16 jaar en ben van plan mijn spieren te vergroten.
    Ik voetbal en loop al heel wat jaren, dus de conditie is er wel.
    Zelf ben ik breed gebouwd en ook zonder enige spiertraining ontvang ik regelmatig complimenten over mijn spieren. Nou heb ik niet een sixpack of van die mooie borstspieren, die ik graag zou willen.

Nou is mijn vraag hoe ik het beste ervoor kan zorgen dat ik een sixpack krijg, borstspieren vergroot en ook mijn biceps een beetje vergroot.
    In de week heb ik 2 keer de tijd om naar de sportschool te gaan, maar tot de voetbal weer begint, kan ik 3 keer per week erheen. Nou weet ik zelf ook dat je voor een sixpack van het vet op je buik afmoet. Maar hier weet ik mezelf helemaal geen raad mee. Het enigste wat ik kan veranderen is namelijk mijn ontbijt en tussendoortjes, wegens mijn ouders (lang verhaal).

Ik hoop dat iemand van jullie mij een beetje opweg kan helpen,
    mvg, Thijs.

Squats
    Romanian deadlift
    Chin ups
    Bent over barbell row
    Bench press
    Standing military press
    Shrugs
    Side raise
    Sitting calf raise
    Triceps extensions
    Dumbell curl
    Hanging leg raise

elke oefening 2*15, op een gewicht waarbij je de uitvoering zonder gesmokkel kunt doen. De rust tussen sets bedraagt 30-90 seconden.

dit moet je dus doen, je hele lichaam trainen (ook je benen dus) zoek op google maar wat de namen betekenen

Comment

Lees eerst de stickies maar eens over voeding.
      Ten tweede wil je tegelijkertijd aankomen en afvallen. Is mogelijk, maar dan moet je weten wat je doet. En aangezien je zelf al aangeeft er weinig kennis over te hebben zal het niet lukken om beide in 1 keer te bereiken.

Maar wat je dus eigenlijk wilt is een lichaam waarbij je altijd voorover gebogen loopt en je je armen niet helemaal kunt strekken? Ik zeg het wat overdreven, maar spieren kweken werkt het beste als je je lichaam traint en niet her en der een spier.

Beste tip die hier dus te geven is is om je in te lezen over de voeding en je hele lichaam te trainen (ook je benen, hier heb je ook voordeel mee bij het voetballen)

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
        Squats
        Romanian deadlift
        Chin ups
        Bent over barbell row
        Bench press
        Standing military press
        Shrugs
        Side raise
        Sitting calf raise
        Triceps extensions
        Dumbell curl
        Hanging leg raise

elke oefening 2*15, op een gewicht waarbij je de uitvoering zonder gesmokkel kunt doen. De rust tussen sets bedraagt 30-90 seconden.

dit moet je dus doen, je hele lichaam trainen (ook je benen dus) zoek op google maar wat de namen betekenen
        oke, dankjewel, maar is het echt nodig om mijn beenspieren nog apart te trainen, door het hardlopen heb ik enorme kuiten en mijn bovenbenen zijn ook niet mis. Het wordt denk ik lelijk als ik die nog meer train. Maar voorderest bedankt voor de moeite

Comment

Originally posted by Knabbelnoot View Post
          Lees eerst de stickies maar eens over voeding.
          Ten tweede wil je tegelijkertijd aankomen en afvallen. Is mogelijk, maar dan moet je weten wat je doet. En aangezien je zelf al aangeeft er weinig kennis over te hebben zal het niet lukken om beide in 1 keer te bereiken.

Maar wat je dus eigenlijk wilt is een lichaam waarbij je altijd voorover gebogen loopt en je je armen niet helemaal kunt strekken? Ik zeg het wat overdreven, maar spieren kweken werkt het beste als je je lichaam traint en niet her en der een spier.

Beste tip die hier dus te geven is is om je in te lezen over de voeding en je hele lichaam te trainen (ook je benen, hier heb je ook voordeel mee bij het voetballen)
          oke, bedankt maar is het echt nodig om mijn benen ook te trainen? heb namelijk al enorme kuiten en mijn bovenbeenspieren zijn ook niet mis (door het hardlopen). Wat bedoel je met stickies op voeding?

Comment

Iedereen is hier voor het trainen van benen, je benen zijn namelijk de andere helft van je lichaam en we willen toch allemaal "hele" mannen worden en geen halve, verder hebben je benen flink wat spiermassa vaak en dat kan weer zorgen voor een betere hormoonhuishouding bij het trainen van deze, waardoor je andere spieren daar ook weer profijt van kunnen hebben.. Dus lekker beentjes trainen ook al vindt je ze dik genoeg
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by thijsdebb View Post
              , maar is het echt nodig om mijn beenspieren nog apart te trainen,
              Waarom denken veel mensen dit toch?
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

je word niet zomaar "lelijk"gespierd

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                  Waarom denken veel mensen dit toch?
                  Dat weet ik niet, maar ik denk het omdat ik echt al heel erg gespierde benen heb. Ik vroeg eerst aan de dokter (was niet voor dat erheen, maar omdat ik er toch was) of het wel gezond was, ze zei dat ik inderdaad heel erg gespierde benen had, maar dat het gewoon gezond was.

Comment

Hmm, erg gespierd, dan zien ze er waarschijnlijk zo uit?
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                      Hmm, erg gespierd, dan zien ze er waarschijnlijk zo uit?
                      nog net niet...

Comment

Dat vraagt dan om een foto...........
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

wtf Gleke... waar heb je die foto van mijn benen vandaan?
                          Fear is the mind killer

Comment

Haha wat lomp droog die benen. Leuke reactie.

het is juist mooi groote benen. want de meeste beach boys hebben het niet.
                            Gewoon alles trainen.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                              wtf Gleke... waar heb je die foto van mijn benen vandaan?
                              Eventjes in je pc gehackt
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X