Hoe bereik je:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe bereik je:

Een Fysiek als de bijlage?

Natuurlijk laag VP, maar ik vraag me vooral wat voor soort training.

Juist meer bodybuilding, dus lage reps, zware gewichten, of juist hoge reps met minder zware gewichten?

Dankje
    Last edited by SteefDK; 12-01-2011, 20:05. Reason: Plaatje vergeten
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

anaboluhh

Comment

veel eiwit poeder eten, die lui mengen het niet met melk maar eten het gewoon droog op.

Comment

Genen, spuiten en keihard trainen
        19j - 1.96m - 105kg
        Train harder, grow faster

Comment

Ook serieuze antwoorden?

Comment

Waarschijnlijk is dit voor velen niet weggelegd zonder AS.
            Wil je het benaderen, zul je eerst massa moeten bouwen en daarna het vetpercentage laten zakken tot het gewenste niveau.
            Dus trainen met zware gewichten als een BB`er om de massa te bouwen.

Comment

Dankje Erik. AS begin ik nog niet aan. Zo'n fysiek zou wel ziekelijk zijn:P

Comment

Vergis je niet!
                Dit is IMO een wedstrijdfysiek.
                Je hebt natuurlijk wel verschillende wedstrijden maar ik bedoel toch wel redelijk hoog.

Zal misschien wat aan de foto gesleuteld zijn maar dan nog.
                Maak je borst maar nat als je dit fysiek wil bereiken.
                Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ja, dat wordt flink knallen:P

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                    Ook serieuze antwoorden?
                    die zijn er ook gegeven:
                    het is voor niet iedereen haalbaar zonder anabolen.
                    daarnaast jaren keihard trainen, gok op zo'n 10 jaar met een streng voeding/training schema daarnaast veel rust (slapen 8 a 9 uur per nacht)
                    Calisthenics / Street workout

Comment

hallo mensen ik heb een vraag

ik fitness nu 3 jaar de eerste 2 en half jaar op spierversterking en nu sinds een half jaartje op spiermassa opbouw en sinds 3 maanden doe ik er een streng voedingsschema bij,op dit moment fitness ik elke dag.
                      De ene dag train ik mn borst triceps schouders en buik en de dag drna mn rug biceps benen en buik,deze 2 wissel ik elke dag om.
                      maar is het niet beter als je spiermassa wilt om het als volgt te doen
                      1e dag borst,triceps,schouders,buik
                      2e dag rust
                      3e dag rug,biceps,benen,buik
                      4e dag rust
                      5e dag weer zelfde als dag 1 enz

waarbij krijg je meer spiermassa met het elke dag trainen zoals ik nu doe of met de rustdagen

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                        die zijn er ook gegeven:
                        het is voor niet iedereen haalbaar zonder anabolen.
                        daarnaast jaren keihard trainen, gok op zo'n 10 jaar met een streng voeding/training schema daarnaast veel rust (slapen 8 a 9 uur per nacht)
                        We zullen wel een andere interpretatie hebben van serieus, maarja.

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                          Een Fysiek als de bijlage?

Natuurlijk laag VP, maar ik vraag me vooral wat voor soort training.

Juist meer bodybuilding, dus lage reps, zware gewichten, of juist hoge reps met minder zware gewichten?

Dankje
                          Een combinatie van die 2, zo bereik je het meest, afwisseling..

Die zit op 4%bf ofzo zeker?
                          Men rug begint er al aardig op te trekken maar schouders en armen is nog heel wat werk aan. Ik zie wel waar het schip strand.
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

zo droog (4%), en toch nog vrij veel massa. gezien zijn leeftijd op de foto, heb ik het vermoeden dat dit niet naturel bereikt is.

ik denk dat zelfs als je 6-10 jaar keihard traint, en goed eet. dat een dergelijk fysiek naturel heel erg moeilijk gaat worden. en maar voor enkelen is weggelegd.

maar laat je vooral niet weerhouden, om het toch te proberen.
                            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Klopt, naturel zou heeeel moeilijk zijn. Maar ik sluit AS in de toekomst niet uit, dus wie weet. Maar ga eerst naturel de komende 2 jaar nog flink knallen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X