Waar zijn de bb vrouwen in de sportschool?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar zijn de bb vrouwen in de sportschool?

Ik blijf het jammer vinden om zo weinig vrouwen in de sportschool te zien die aan oldskool bb doen. Tuurlijk zie je vrouwen (ook mannen) zonder enig gezichtsvertrekking of kuchje op de standaard apparaten zitten, maar ik mis de echte bb vrouwen. Ik heb zo'n beetje alle gyms gehad in mijn woonplaats en ik heb er maar 1 gezien met een goed fysiek (naturel) en met flink veel kracht (zij was ook een ex-eigenaar van een krachtgym).

Ik vind het wel interessant om ervaringen uit te wisselen met een vrouw, want dat maakt ontzettend veel verschil. Het zou mij iig wel inspireren. Nu hoop ik andere vrouwen te inspireren. Respect krijg ik zeker wel, maar niemand wil zich eraan wagen en ze blijven volhouden dat ze lange slanke spieren willen en niet zo'n bb look.

Als enige overtuigingspunt kan ik zeggen "Kijk naar mij!". Nu vind ik mijzelf nog steeds vet en graat mager tegelijkertijd, maar blijkbaar zien andere vrouwen mij anders. De strepen die inmiddels te zien zijn tijdens low seated row vinden de meeste vrouwen lelijk. Van mij mogen ook mijn armen nog wel droger (zichtbare aderen).

Ik heb opgemerkt dat je perceptie veranderd naarmate je langer traint. Dit verklaart ook waarom mensen op den duur gaan kuren. Wat in de eerste instantie heel groot lijkt, lijkt ineens niet zo groot meer.

Goed ik wijk af, maar hopelijk komt er nog is een leuke discussie uit voort

Originally posted by Katlyn View Post
    Respect krijg ik zeker wel, maar niemand wil zich eraan wagen en ze blijven volhouden dat ze lange slanke spieren willen en niet zo'n bb look.

Als enige overtuigingspunt kan ik zeggen "Kijk naar mij!". Nu vind ik mijzelf nog steeds vet en graat mager tegelijkertijd, maar blijkbaar zien andere vrouwen mij anders. De strepen die inmiddels te zien zijn tijdens low seated row vinden de meeste vrouwen lelijk. Van mij mogen ook mijn armen nog wel droger (zichtbare aderen).

Ik sluit me met name hierbij aan. Behalve dat ik mezelf nog vet vind, want dan zou ik echt een vertekend zelfbeeld hebben, maar het mag van mij gewoon nog droger op de buik. Bij mijn laatste meting via een huidplooimeter had ik een percentage van 14,6 maar ik betwijfel of dat nou wel echt juist is, ik denk dat het hoger is.
    Maar inmiddels vinden de meeste vrouwen mij nu al té.
    Terwijl het voor mij nog veel en veel meer mag.
    Mijn collega traint inmiddels op mijn sportschool en zij is qua bouw totaal anders dan ik (ik ben maar heel smal van bouw, zij is vrij "mannelijk" en breed), zij zou echt heel makkelijk "spierbundels" kunnen opbouwen.
    Aan de ene kant wil ze zo trainen als ik, aan de andere kant heeft juist zij ontzettend veel commentaar over hoe ik eruit zie omdat ze het te dun vindt met teveel lijnen.
    Ook op de sportschool zelf zie ik alleen andere vrouwen aan de apparaten die dan met een scheef oog naar mij kijken en dan zie je ze denken "mijn god, wat doet zij nou, wat doe je jezelf aan, zeg".
    Ik vind het inderdaad jammer dat ik niet meer vrouwen ken die dit net zo leuk vinden als ik en dat je elkaar zo kunt stimuleren.
    Mijn omgeving barst eigenlijk van de kritiek en gelukkig is mijn karakter zo dat ik mijn eigen plan trek, want als je daar gevoelig voor bent, stimuleert dat zéker niet!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Mijn vriendin is ook regelmatig in het "krachthoekje" te vinden. Als je dan sommige "mannen" vreemd ziet kijken als ze met de dumbells aan de slag gaat; lachen.

Als je daarnaast de reacties van andere dames hoort over haar schema... Oh nee, dat wil ik niet, want dan krijg ik van die zware spieren etc etc "ik ga wel cardio doen"

Pffffff, die snappen het dus niet, alsof ze van een paar keer met dumbells trainen ineens de vrouwelijke Arnold zijn

Comment

Originally posted by WK81 View Post
        Pffffff, die snappen het dus niet, alsof ze van een paar keer met dumbells trainen ineens de vrouwelijke Arnold zijn
        was het maar zo gemakkelijk

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Bij mijn laatste meting via een huidplooimeter had ik een percentage van 14,6 maar ik betwijfel of dat nou wel echt juist is, ik denk dat het hoger is.
          Sportschool veranderd de perceptie van mensen
          Size fucking matters, in everything. Don't believe the hipe, size fucking matters.

Comment

Mijn reactie is ook over het algemeen "was het maar zo makkelijk!".. Sommige vrouwen zijn van nature enorm gespierd (mijn moeder is daar een voorbeeld van), die hoeft alleen af te vallen en dan ziet ze er als een beer uit haha. Zij weegt 90 kg en heeft echt enorme balonnen als kuiten, iets waar ik wel jaloers op kan zijn. Ik heb helaas de Indische bouw van mijn vader geërfd , het vreemde is dat spiermassa niet altijd iets zegt over kracht (ik ben bijv. wel veel sterker als mijn moeder, al wil ik niet weten wat er gebeurd als zij echt zwaar aan de ijzers gaat!!!).

Comment

Ik sluit me met name hierbij aan. Behalve dat ik mezelf nog vet vind, want dan zou ik echt een vertekend zelfbeeld hebben, maar het mag van mij gewoon nog droger op de buik. Bij mijn laatste meting via een huidplooimeter had ik een percentage van 14,6 maar ik betwijfel of dat nou wel echt juist is, ik denk dat het hoger is.
              Mijn collega traint inmiddels op mijn sportschool en zij is qua bouw totaal anders dan ik (ik ben maar heel smal van bouw, zij is vrij "mannelijk" en breed), zij zou echt heel makkelijk "spierbundels" kunnen opbouwen.
              Aan de ene kant wil ze zo trainen als ik, aan de andere kant heeft juist zij ontzettend veel commentaar over hoe ik eruit zie omdat ze het te dun vindt met teveel lijnen.
              Ook op de sportschool zelf zie ik alleen andere vrouwen aan de apparaten die dan met een scheef oog naar mij kijken en dan zie je ze denken "mijn god, wat doet zij nou, wat doe je jezelf aan, zeg".
              Ik vind het inderdaad jammer dat ik niet meer vrouwen ken die dit net zo leuk vinden als ik en dat je elkaar zo kunt stimuleren.
              Mijn omgeving barst eigenlijk van de kritiek en gelukkig is mijn karakter zo dat ik mijn eigen plan trek, want als je daar gevoelig voor bent, stimuleert dat zéker niet!
              Ik ben wel benieuwd naar foto's van jou...

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post

Vooral heel benieuwd blijven, want hier plaatsen zal ik ze nooit.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Vooral heel benieuwd blijven, want hier plaatsen zal ik ze nooit.
                  je eerdere avater hier buitengelaten
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                    Dat zeg je nou nooit tegen mij

Comment

Originally posted by MrArchibald View Post
                      Dat zeg je nou nooit tegen mij

Comment

Originally posted by kojak View Post
                        je eerdere avater hier buitengelaten
                        ja, en raad eens waarom die weg is.

Comment

Als er meer vrouwen komen trainen, is er alleen maar meer materiaal (zoals het squatrek) bezet.

Ik doe mij eigen ding in de sportschool, op mijn eigen tempo. Totaal geen behoefte aan kletsen (ik heb ook niet voor niets altijd oordopjes in, die 9 van de 10 keer uitstaan). Als ik iets wil weten zoek ik het wel op, ipv aan 1 enkele bron (persoon) te vragen.

Bijna alle vrouwen doen nu aan groepslessen, waardoor ik weet wanneer het druk is in de kleedkamers en sauna (ieder half uur), en wanneer het rustig is (kwart voor, en kwart over). Op die manier hoef ik nooit te wachten, en hoef ik nooit de achterlijke koffie-gesprekken aan te horen.

Als ik behoeftes heb aan sociale contacten, ga ik wel naar vrienden, terras, stappen of weet ik veel wat. Daarvoor ga ik niet trainen.

Comment

bij mij op de sportschool zitten zeker wel een tiental figure dames ,en die trainen echt wel hard met veel gewicht.
                            Daar komen de meeste "mannetjes" die zichzelf helemaal geweldig vinden niet eens bij in de buurt qua gewicht en intensiteit.
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

ja, en raad eens waarom die weg is.
                              omdat roelinho zich erop aftrekt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X