Dringend advies nodig, help :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dringend advies nodig, help :(

Edit......
    Last edited by Iguana; 15-11-2013, 18:43.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

je eet veels te weinig.
    Zou eerst je eten op orde krijgen. Whey kun je sowieso al wel overwegen.

Doe je 3x8 op statisch gewicht?
    Fear is the mind killer

Comment

ik zou 1 broodmaaltijd vervangen met macaroni en groenten of rijst met groenten en kip. zou er nog wat handjes noten ingooien. en een broodmaaltijd met tonijn doen. op het eerste gezicht ziet het er eigenlijk wel netjes uit. zou voor het 'nakijken' de kev verhoudingen er bij zetten. kan je de excel sheet uit de sticky's voor gebruiken, zeer handig want rekent alles voor je uit. moet wel zeggen dat ik ook pas net begonnen ben dus je kan beter wachten op raad van de wat meer ervaren mensen. en misschien kan je ook wat melk drinken op een dag aangezien je zegt dat je een hardgainer bent. over je trainingschema kan ik niks zeggen , daar ben ik ook nog zoekende in :P

Comment

Wat eet ik te weinig? Ik zit ongeveer aan de 2g eiwit/ vet vrije kg.
        Nee, ik doe elk setje wat gewicht erbij.
        K/E/V Verhouding zit ongeveer op 50/30/20
        Last edited by GespierdeMug; 25-02-2011, 11:18.

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Waarschijnlijk moet je ook gewoon meer eten als je niet meer aankomt en 100g eiwitten per dag is erg weinig gozer ga meer eiwitten eten, zodat je lichaam kan groeien. Probeer toch zeker wel 2g eiwitten per kg lichaamsgewicht binnen te krijgen. Dus ik zou je eiwitten wat verhogen tot zeker toch wel minimaal 125-150g eiwitten, aangezien je elke spier 2x week beschadigd en dus wel voldoende herstel qua eiwitten moet binnenkrijgen.

Dus eiwitten misschien iets meer omhoog en verder even uit rekenen wat je zoal nodig zou moeten hebben aan totaal aantal kcal per dag.

Ohja en hoe oud ben je?
          "Straight outta gym"

Comment

Eerste gezicht in ieder geval te weinig vetten. (wat voor zuivel neem je? Is dat volle zuivel?)

Eiwitten mogen inderdaad ook wel wat omhoog. 2 of 2,5 gram per KG BW.
            Vetten op 1 tot 1,5 gram per kg.

Je komt dan op 125-150 gram eiwitten
            Iets van 80 gram vetten
            Rest kh

En inderdaad... als je niet aankomt... moet je meer eten. Ik vind het niet echt een ecto eetschema. Je zit hiermee denk net boven de 2500?

3x8 met toenemend gewicht is loos. Doe dan 12,10, 8 of 8, 6, 4
            Anders zijn je eerste paar sets gewoon te licht.
            Fear is the mind killer

Comment

Ik heb altijd heel veel respect voor mensen die geen benen hebben maar wel trainen.......
              Ik train ook wel eens ergens waar je met de trap omhoog moet, heb jij daar geen last van ?

En misschien moest je maar eerst gaan overstappen op alles pieren 1x per week te trainen, ik denk dat je niet goed genoeg herstelt namelijk.
              Als je serieus traint is elke spier 2x per week teveel en 4xpw UB waarbij veel spieren synergisten zijn....nope gaat het niet worden.

Ik moet er ook niet aan denken als naturel elke spier zoveel aan te pakken.
              Last edited by marnop; 25-02-2011, 11:31.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik weet niet helemaal of ik wel een ecto ben? Ik ben vrij klein, maar toch wel lange armen, benen, nek. Misschien niet een hardgainer, maar het gaat in ieder geval wel langzaam. Ik ben 17 jaar, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik altijd een beetje een laatbloeier was misschien ook met het breder worden van het lichaam?
                De zuivel producten zijn mager soms halfvol. Ik zal wat meer gaan eten en me setjes veranderen.
                Ik fiets elke dag ongeveer zo'n 30minuten en zit op school + sporttoeslag zou ik uit komen op een behoefte van ongeveer 2500-2700 calorien per dag.

Marnop, ik was van plan binnenkort benen erbij te doen (5x per week) Maar dat gaat dus echt te ver? en wat zou ik moeten veranderen dan aan mijn oefeningen? Minder? En welke minder?
                Last edited by GespierdeMug; 25-02-2011, 11:38.

Comment

ik zou lekker naar volle zuivel gaan als ik jou was.
                  Pak de xls uit een van de stickies in dagelijkse voeding en maak een schema met alle waardes erin.

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

2500-2700 klinkt mij veels te laag voor jou. Als je 17 bent, nog in de groei, veel lopen op school, fietsen, sporten etc... zou echt wel meer moeten zijn.
                  Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                    Marnop, ik was van plan binnenkort benen erbij te doen (5x per week) Maar dat gaat dus echt te ver? en wat zou ik moeten veranderen dan aan mijn oefeningen? Minder? En welke minder?
                    Wat Marnop je duidelijk wilt maken is. Train elke spiergroep 1x per week dat is voldoende en dus ook je benen. Als je dan 4-5 x per week gaat krachttrainen kan je alles perfect in delen.

Bijv dag 1:Borst, triceps
                    dag 2: Benen en buik
                    dag 3: schouders
                    dag 4: rug en biceps
                    "Straight outta gym"

Comment

alles 2x doen en benen maar 1x slaat in ieder geval nergens op
                      Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Wat Marnop je duidelijk wilt maken is. Train elke spiergroep 1x per week dat is voldoende en dus ook je benen. Als je dan 4-5 x per week gaat krachttrainen kan je alles perfect in delen.

Bijv dag 1:Borst, triceps
                        dag 2: Benen en buik
                        dag 3: schouders
                        dag 4: rug en biceps
                        Hmm.. oke i get the point.
                        Bouw ik zo wel evenveel massa op? of juist meer?
                        Ik heb het idee als ik alles maar 1x in de week train dat het niet harder zal groeien dan dat het nu doet.
                        Als ik dat schema zou aanhouden wat jij als voorbeeld gaf, hoeveel oefeningen zou ik dan moeten doen per spiergroep?

Comment

Ik heb het idee als ik alles maar 1x in de week train dat het niet harder zal groeien dan dat het nu doet.
                          Als ik dat schema zou aanhouden wat jij als voorbeeld gaf, hoeveel oefeningen zou ik dan moeten doen per spiergroep?
                          3 a 4 oefeningen per spiergroep is goed..

4 setjes met 8 reps met maximaal gewicht.

Begin hier maar eens mee...

Comment

Je kan erg hard groeien als je alles 1x per week traint.
                            Ik train normaal ook alles 1x per week. En alle andere BB'ers die ik ken ook iig.

Hier: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post782163 vind je een passend schema.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

hangt mijns inziens wel van af hoe lang je al traint... en of je BB'er of PL'er bent.
                              Ik heb een tijd lang een 3 split gedaan. Nu al een tijd UB/LB variaties. Groei veel harder (qua kracht) daarop.
                              Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X