progressie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• progressie

hallo allemaal,
    ik ben nu 6 weken bezig met KT, hiervoor deed ik alleen aan hardlopen.
    ik was erg mager, (nu nog steeds) en ben inmiddels 5 kilo aangekomen in bijna 3 maanden. er moet nog minstens 10 kilo bij.
    dit wil ik gaan doen met behulp van KT maar omdat ik een eetstoornis verleden heb zien mijn ouders het niet zitten me naar de sportschool te laten gaan.
    dus doe ik nu de laatste 6 weken thuis aan KT

in de volgende post staat mijn trainingschema.

maar ik vroeg me ook af is de grote van mijn spieren normaal na 6 weken of had ik meer vooruitgang mogen verwachten.
    voordat ik reacties krijg, ik weet dat ik te mager ben en er moet nog heel wat kilotjes bij. (ik ben ook flink aan het bulken) maar geloof me ik was met mijn eetstoornis een tijd terug nog veel magerder.

Foto0039.jpg

Foto0033.jpg

Foto0051.jpg

Foto0041.jpg

Foto0026.jpg
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

hier is mijn trainigsschema,
    ik weet dat als ik echt wil groeien naar de sportschool moet.
    maar dat laten mijn ouders op dit moment niet toe(zie boven).

is dit een goed schema??
    ik heb als enig hulmiddel 1 dumbell

sets reps
    1 Dumbell Squat 6 15
    2 incline push ups 5 10
    3 crunches 6 15
    4 supermans 6 15
    5 Hanging leg raise 6 8
    6 standing hammer curl 6 8
    7 jumping squat 4 15
    8 side crunches 6 20
    9 standing dumbell press 5 10
    10 standing calf raise 6 15
    11 single bench dip 6 12
    12 dumbell pull over 6 15
    13 one arm dumbell upright row 5 10
    14 dumbell bench press 6 10

rust tussen oefeningen: 60s
    rust tussen sets: 60s
    rust tussen reps: 30s
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Zonder beginpics kunnen we niet inschatten hoe je progressie is.. Dan zal je toch echt beginpics moeten posten.

Als ik je pics zo zie, dan zou ik zeggen, ga 12 maanden keihard knallen in de gym, eet elke dag meer dan je nodig hebt, eet schoon, en over 12 maanden kan je zeker een kilo of 10 (minimaal) aan spier zwaarder zijn..

Voor nu, eten en trainen!
      Failure is your friend

Comment

Zoiezo na 6 weken trainen moet je niet kijken.

Neem dit als beginpics ga 6 maanden trainen in een gym + een goed eetschema en neem dan nog is pics en dan kan je pas kijken.

Comment

ga nog eens praten met je ouders, ik begrijp eigenlijk niet wat je als jongen met een eetstoornis moet maar goed, maar maak ze duidelijk dat serieus krachttraining erg goed is voor een gezon lichaam en een stevige fysiek.
          Het bevordert de spiereiwitsynthese en je voedingsopname en spijsvertering(je benut de voedingstoffen beter) Je zal er meer door gaan eten sowieso psychisch ook sterker mee worden. Je gehele leefpatroon wordt er stukken beter mee. Ook je schoolprestaties zullen stukken verbeteren.

Als ze het echt voorlopig niet wllen laten ze dan gaan kijken voor een beginners thuis train set of apparaat. Kan gewoon een eenvoudige/goedkope 2e hands zijn van marktplaats, is voor de beginnende fitnesser geen probleem.

succes.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Jeetje, wat schrik ik van deze foto's. Dit bedoel ik niet om te irriteren, meer om mijn bezorgdheid te uitten. Je bent zo mager, ik denk dat je streven van 10 kilo aankomen zeker verstandig is, mag misschien nog wel wat meer kilo's zijn.
            Maar goed, zeker respect dat je zo hard bezig bent met trainen. Heb je al eens je eetschema gepost? Ben er erg benieuwd naar.
            En prima nu toch dat je thuis traint. Als je ouders zien dat het allemaal goed met je gaat en dat je motivatie om te sporten geen relatie heeft met de eetstoornis die je had komt het vast wel goed met dat sportschool-verhaal.
            Succes!!

Comment

Originally posted by Janneke View Post
              Jeetje, wat schrik ik van deze foto's. Dit bedoel ik niet om te irriteren, meer om mijn bezorgdheid te uitten. Je bent zo mager, ik denk dat je streven van 10 kilo aankomen zeker verstandig is, mag misschien nog wel wat meer kilo's zijn.
              Maar goed, zeker respect dat je zo hard bezig bent met trainen. Heb je al eens je eetschema gepost? Ben er erg benieuwd naar.
              En prima nu toch dat je thuis traint. Als je ouders zien dat het allemaal goed met je gaat en dat je motivatie om te sporten geen relatie heeft met de eetstoornis die je had komt het vast wel goed met dat sportschool-verhaal.
              Succes!!
              ik kan het bestand niet meer in deze post zetten.
              want ik heb de fotos er al instaan en meer kan niet.
              Last edited by maar7en8; 04-03-2011, 22:32.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                ga nog eens praten met je ouders, ik begrijp eigenlijk niet wat je als jongen met een eetstoornis moet maar goed, maar maak ze duidelijk dat serieus krachttraining erg goed is voor een gezon lichaam en een stevige fysiek.
                Het bevordert de spiereiwitsynthese en je voedingsopname en spijsvertering(je benut de voedingstoffen beter) Je zal er meer door gaan eten sowieso psychisch ook sterker mee worden. Je gehele leefpatroon wordt er stukken beter mee. Ook je schoolprestaties zullen stukken verbeteren.

Als ze het echt voorlopig niet wllen laten ze dan gaan kijken voor een beginners thuis train set of apparaat. Kan gewoon een eenvoudige/goedkope 2e hands zijn van marktplaats, is voor de beginnende fitnesser geen probleem.

succes.
                ik begrijp dat je een eetstoornis voor een jongen vreemd vindt klinken.
                ik heb op jonge leeftijd een ernstig autoongeluk gehad waarbij ik 2 zusjes verloren ben. mijn ouders hebben het daar erg moeilijk mee gehad en dat is een van de grootste oorzaken van het ontwikkelen van een eetstoornis bij mij.

Comment

Okee sorry, respect.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Hey kerel ik wens veel succes en vind echt dapper dat dit met ons wil delen.

Comment

Ik vind je een aanpakker en daar heb ik respect voor.
                      Het is niet niks wat je daar vertelt en ik denk dat jullie hele gezin hier helemaal door gevormd is, met alle problemen van dien.
                      Ik hoop voor je dat je toch binnenkort naar de sportschool mag, laat je ouders anders dit topic lezen met de uitleg van Marnop waarom het juist wél goed voor je is.
                      Heel veel succes in elk geval!
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

bedankt voor de positieve reacties allemaal.
                        geeft me weer extra motivatie.

Comment

Respect !, erg veel succes en hopen dat je toch mag gaan fitnesse !, wens je het beste toe dude !

Naruto

Comment

Zet hem op man! Vreten en knallen
                            "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Eten is niet je vijand, maar je vriend.. Pak het serieus aan, want je hoort als levend organisme te eten om te kunnen blijven leven. Dat wil niet zeggen dat je vol moet eten tot overgewicht, maar zeker niet te weinig zoals in jouw geval. Wilde dieren vermoorden elkaar niets voor niets om te kunnen eten, dus ga lekker eten en geniet van het zorgen voor je lichaam! Succes met je doelen, gozer
                              "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X