Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ben idd een happertje, zouden jullie ook moeten doen, als ik hier zo rondkijk zie ik op een paar uitzonderingen na fysieken die lijken of de hongerwinter is aangebroken.
Geeft verder niet hoor ieder z'n ding zullen we maar zeggen, wat ik wel jammer vind is dat een paar van die keffertjes niet de moeite nemen om normaal antwoord te geven, maar instead het nodig vinden om mijn mooie thread te verneuken.. dat stelt me wel weer enigzins teleur, het was namelijk begonnen als een serieuze thread.
Op HF kreeg ik voor deze thread 10 karmapuntjes in totaal, helaas heeft dat hier niet zo mogen zijn, dat is dan wel weer jammer.
@selamat makan: sorry dacht dit het offtopic forum was, my bad.
☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
Zegt de ene ecto tegen de andere ecto: "jij bent wel BEEST op je avater".
WTF is HF ?
Heeft ws niets met bodybuilding te maken...? Anders had ik het wel geweten.
Maar ben je dan zo'n karmaslet dan Bekjam?
Hier dan: +1 oh nee ik ben ook moderator hier en daar, ik mag meer geven: +2.
Nee indirect wel maar da's weer een ander verhaal.
Karmaslet mwa valt wel mee hoor, ik houd gewoon van wat extra puntjes om wat minpuntjes te compenseren, immmers is het alleen maar positief als we in balans zijn, of niet eindbaas?
☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
Okey, het bashen begint nu wel leuk te worden. Normaal maak ik me echt niet schuldig eraan, maar sómmigen verdienen het gewoon
bekjam, ken je deze gast? Hij is alleen ietsjes jonger, maar daarom niet minder volwassen
En nee, ik ben het niet.
Ik hoef echt niet zo graag foto's van je vriend in z'n onderbroek te zien Sean. Maar laat ik anders gewoon even met je meespelen.. wat insinueer je nou eigenlijk..?
☢ⓊⓃⓈⓉⓞⓅⓟⒶⒷⓛⒺ☢
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment