Koffie!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koffie!

Zeg ik houdt nogal van een bak koffie op zijn tijd,ook direct na de Kt!
    Kan dit eigenlijk kwaad op zo'n moment?
    Ik drink mijn koffie met 2 zoetjes en drink er 2 na mijn Kt,overigens zit er natuurlijk caffeine in mijn bakjes overheerlijke koffie.

caffeine brand je spiermassa weg. gemiddeld 1.7kg per kop koffie
    Failure is your friend

Comment

Lekker blijven drinken..

Zodra ik thuis kom gaan er ook 1 a 2 bakken koffie in hoor...

Wel eerst na de training je shake nemen he....

Comment

Mijn shake heb ik al in mijn mond op het moment van de sportschool uit gaan,het gaat er eigenlijk om,dat je lichaam in bepaalde toestand verkeerd na de Kt,ik wou graag weten of caffeine,dus slecht is voor je na de Kt.
        Net zoals je bepaalde andere stoffen niet neemt erna!

Comment

volgens mij kun je gewoon koffie drinken hoor.. geen koffie = geen leven

Comment

Originally posted by Brutal Mass View Post
            volgens mij kun je gewoon koffie drinken hoor.. geen koffie = geen leven
            Tja als het slecht blijkt te zijn,dan neem ik het niet meer,makkelijk zat!
            Dat het verschrikkelijk klooi zou zijn geen koffie meer dat is een hele duidelijke zaak ja!!

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
              Dat het verschrikkelijk klooi zou zijn geen koffie meer dat is een hele duidelijke zaak ja!!
              Gewoon lekker blijven drinken.. Zodra je alles aan de kant zet voor BB is het ook niet waard vind ik..

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                Neem het voor je training, heb je gelijk goede pre sup :P

Comment

Ja neem al 2 tot 3 bakkies voor de training,ik moet wel een beetje wakker zijn,voordat ik de deur achter mijn sluit,is nog gevaarlijk ook met je ogen dicht autorijden zeg!

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                    Gewoon lekker blijven drinken.. Zodra je alles aan de kant zet voor BB is het ook niet waard vind ik..
                    Tja ik denk dat het gewoon zo is,hoe ver wil je gaan een top fysiek te hebben!
                    Ik denk dat ik wel ver kan gaan hoor!

Comment

er zijn veel verhalen over negatieve effecten en ook heel veel over de positieve effecten van koffie.

daarom drink het gewoon lekker maar overdrijf het gewoon niet.
                      dan zit je altijd goed.
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Voor de training juist heerlijk. Na de training eerst goed eten, daarna wel een lekker bakkie!

Comment

Hoeveel drink je er bijvoorbeeld op je werk Richard?

Ik drink ook graag koffie, heb wel het idee dat ik er meer van ga zweten.
                          Squat 5 x 147.5
                          Bench 5 x 122.5
                          Deadlift 5 x 180

Comment

Beste Floris,ik werk eigenlijk alleen maar in de weekeinden,en heeeel soms is door de weeks.
                            Als ik moet werken,heb ik geen tijd om koffie te drinken,gezien de ernst van mijn werkzaamheden.
                            Ik neem dan om psies te zijn 2 bakjes voor mijn werkzaamheden.
                            Hoezo??

Comment

Dan doe je aardig rustig aan voor iemand met 3 kinderen.

Ik vroeg het omdat ik zelf veel koffie drink op mijn werk, als je dan voor en na je training ook nog eens koffie gaat nuttigen krijg je te veel cafeïne binnen. Tenminste, ik zelf dan.
                              Squat 5 x 147.5
                              Bench 5 x 122.5
                              Deadlift 5 x 180

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X