Ma t/m Do Trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ma t/m Do Trainen

Ik heb de laatste veel gelezen over schema's maar ik zit nu met 1 groot vraagteken want ik kan ivm met werk alleen op ma t/m do trainen maar ik zie bijna altijd dat mensen hameren op het rusten op woensdag maar vrijdags ga ik naar huis en in het weekend ga ik niet sporten ivm met thuis situatie. Moet ik dan gewoon die woensdag gaan fitnesse en de rust niet pakken of een andere oplossing.

Bedankt alvast

Hierover zijn de meningen altijd over verschild.

Mijn mening : Zolang je je voeding goed in de gaten houdt, en je rust voor de spiergroepen goed indeeld
    Bijvoorbeeld.
    Ma, Borst+tricips.
    Di, benen, buik, kuiten
    Woe, Rug + bicips
    en dan donderdag schouders + nek

Zorg dan wel dat voor je zenuwstel wel echt 24 uur rust tussen je train dagen zit.
    niet dat je dan maandag avond borst gaat beunen en dinsdag morgen meteen je benen aanpakt.

kijk maar wat je ermee doet ik hoor het!

Greetz
    "The car you drive doesn't matter, the only thing that matters is the size of the arm hanging out the window!"

Comment

Originally posted by DavyJ View Post
      donderdag schouders + nek
      ??? nek trainen? heb in men vorige gym een idioot gehad die zowat elke training een soort van dipping belt rond zn kop hing met schijven aan en zo voorovergebogen wat zn nek ging trainen... hoop dat je dit niet bedoeld?
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
        ??? nek trainen? heb in men vorige gym een idioot gehad die zowat elke training een soort van dipping belt rond zn kop hing met schijven aan en zo voorovergebogen wat zn nek ging trainen... hoop dat je dit niet bedoeld?

hahaha nee dit is niet wat ik bedoel,, benaming is misschien niet helemaal goed..
        maar bedoel natuurlijk de trapezius die je dmv bijv shrugs kan trainen.
        Geeft een lekkere massieve uitstraling wat ik persoonlijk mooi vind ogen ^^
        "The car you drive doesn't matter, the only thing that matters is the size of the arm hanging out the window!"

Comment

hahaha nee dit is niet wat ik bedoel,, benaming is misschien niet helemaal goed..
          maar bedoel natuurlijk de trapezius die je dmv bijv shrugs kan trainen.
          Geeft een lekkere massieve uitstraling wat ik persoonlijk mooi vind ogen ^^
          ok, hoopte al dat je traps bedoelde idd

vreselijk zicht, hoop echt dat ik nooit meer iemand zo hoef te zien trainen
          Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

haha achjaaa,,

Ieder zo zijn ding^^

Comment

Hierover zijn de meningen altijd over verschild.

Mijn mening : Zolang je je voeding goed in de gaten houdt, en je rust voor de spiergroepen goed indeeld
              Bijvoorbeeld.
              Ma, Borst+tricips.
              Di, benen, buik, kuiten
              Woe, Rug + bicips
              en dan donderdag schouders + nek

Zorg dan wel dat voor je zenuwstel wel echt 24 uur rust tussen je train dagen zit.
              niet dat je dan maandag avond borst gaat beunen en dinsdag morgen meteen je benen aanpakt.

kijk maar wat je ermee doet ik hoor het!

Greetz
              Dit kan in principe zonder problemen. Benen en borst/triceps hebben niks gemeen en 'interferen' elkaar dus niet.

Het gevaar is echter dat je de benen na de rug doet. Als je deadlift bij rug en de dag ervoor benen hebt gedaan, is dat een stuk moeilijker met een vermoeide onderrug van bijv squaten. Om over 'nog-niet-herstelde-hamstrings' nog maar niet te spreken!

Een betere opstelling zou zijn:

M: Borst, bicep
              D: Hams, quads, kuiten (gehele benen dus)
              W: Delts (presses en side raises), tri's
              D: Rug, rear delts, traps

Zo heeft iedere groep ongeveer 48 uur rust.
              Aan de topicstarter: Inderdaad goed veel eten en in het weekend goed rusten, dus niet gaan intensief cardio-en of hardlopen, anders kan je dat gaan opbreken.
              Last edited by Milestone; 27-03-2011, 19:14.
              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Ik zou:
                MA: lowerbody
                DI: upperbody
                WOE:
                DO:fullbody
                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Okee dit ga ik zeker meenemen ik heb me voedings schema ook gepost en blijf die volgen krijg niet veel reacties voor verbeteringen. Maar op maandag doe ik in de ochtend 3km hardlopen dinsdag sport (spel) woensdag 15/20km lopen met 40kilo bepaking en donderdag veel terein werk bv met balken shouwen of over een hindernisbaan rennen. Wat voor groepen kan ik daarbij het beste indelen ik train van half 5 tot 6/half 7. Bedankt voor de reacties ga het zeker onthouden ik hou mij 7 dagen aan dit schema lekker veel eten is geen probleem.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X