kort en krachtig, mijn vriendin en ik hebben ff een "break" ! of het definitief is weet ik niet maar ze heeft haar koffers gepakt om een weekje bij haar ouders door te brengen.
Liep al langer niet helemaal lekker en nu zitten we beide zeg maar "vol". ik zal geen detaills neer leggen want dat heeft geen zin!
we dragen beide veel mee uit het verleden en dat speelt al langer mee.
we hebben al 9 jaar en relatie en ik hoop natuurlijk dat het weer goed komt.
tja jullie hebben verder niets aan deze info maar ik moest het ff van me afschrijven want ze is net weg.
Goh wat een giga kanker gevoel zeg!! niet te beschrijven toch is er wel een soort van opluchting dat ik ff het ruim voor mijzelf heb. ik ben ook helemaal stuk.
ben net met UD2 begonnen maar dat schuif ik maar ff opzij. ik ben te zwak om dat aan te kunnen.
Nou dat was het...
Liep al langer niet helemaal lekker en nu zitten we beide zeg maar "vol". ik zal geen detaills neer leggen want dat heeft geen zin!
we dragen beide veel mee uit het verleden en dat speelt al langer mee.
we hebben al 9 jaar en relatie en ik hoop natuurlijk dat het weer goed komt.
tja jullie hebben verder niets aan deze info maar ik moest het ff van me afschrijven want ze is net weg.
Goh wat een giga kanker gevoel zeg!! niet te beschrijven toch is er wel een soort van opluchting dat ik ff het ruim voor mijzelf heb. ik ben ook helemaal stuk.
ben net met UD2 begonnen maar dat schuif ik maar ff opzij. ik ben te zwak om dat aan te kunnen.
Nou dat was het...

Comment