Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha....nou nou...durven wel das het probleem niet laten we zeggen je krijgt meer ritme gevoel .Nu ik wat minder drink enzo raak ik wel sneller aangeschoten omdat ik niet meer zo gewend ben aan dat alcohol .
ben meer het hardstyle type maar hardcore gaat ook wel voor een paar uurtjes. De avond beginne met lekkere melodische trance en dan eindigen met early hardcore is voor mij het perfekte stapavondje
Snap wat je bedoelt,hou daar ook wel van.Laatst was ik nog op Defqon1 op Almere Strand dat was me ook aardige bevallen ..Naja kom ook vaak in normale tenten met R&B muziek enzo en als je daar een pilletje zou gebruiken ghehe..staat beetje gek als je staat te hakken op die muziek .
defqon was ik ook geweest en heb me zker vermaakt alleen ben daar begonne in de hardcore en geeindigt op de mainstage. En in r&b tenten zie je mij niet vind er weinig aan ook het publiek net echt mijn soort.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment