Vrouwensixpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vrouwensixpack

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje.
    Ik wil al maanden lang een sixpack. Ik weet dat dit niet zomaar haalbaar is maar ik heb er alles voorover. Het enige probleem is dat ik niet precies weet hoe ik het moet doen. Ik ben 1.68 en weeg 68 kilo. Allereerst moet ik eerst kilo's afvallen en mijn vetpercentage moet flink omlaag. Hoe is dit haalbaar.. Waar moet ik op letten bij voeding. Ik fitness om de dag en wil dit gaan verhogen tot iedere dag met in het midden van de week 1 dag rust. Ik doe nu vooral cardiotraining. Ook doe ik krachttraining en in mijn armen is al flink verschil te zien. Ik weet dat het tijd vergt, maar kan iemand me vertellen hoelang het ongeveer voor mij zou duren en waar ik op moet letten.

Alvast bedankt,

Effe de stickies lezen en een schema maken. Je moet ongv een bf hebben van 14% wil je dat je sixpack te zien is. Ik denk dat je eerst beter meer massa moet gaan winnen.

Ps. ik hoop niet dat je elke dag je buik traint want dat is niet goed

Comment

Originally posted by Desh View Post
      Effe de stickies lezen en een schema maken. Je moet ongv een bf hebben van 14% wil je dat je sixpack te zien is. Ik denk dat je eerst beter meer massa moet gaan winnen.

Ps. ik hoop niet dat je elke dag je buik traint want dat is niet goed
      Hey ik train mijn buik niet iedere dag inderdaad. Ik ben vooral met cardio bezig, maar ik moet een goed voedingsschema aanhouden want zo schiet het echt niet op. Is het waar dat ik ook krachttraining moet doen om sneller tot resultaten te komen

Comment

Als je wil dat je spieren zichtbaar worden wel. Je kan wel uren cardio gaan doen maar dat heb je niet veel aan als je een gespierd lichaam wil

Comment

Lees dit;

Woman to Woman: Who Wants Muscle?
          Squat 5 x 147.5
          Bench 5 x 122.5
          Deadlift 5 x 180

Comment

Als je wil dat je spieren zichtbaar worden wel. Je kan wel uren cardio gaan doen maar dat heb je niet veel aan als je een gespierd lichaam wil
            ja ik dacht eerst moet dat vet weg voor de spieren zichtbaar willen worden.. of zit ik ernaast. ik ben nu trouwens 6maanden aan het trainen, maar merk alleen verschil in uithoudingsvermogen en kracht ik ben aangekomen ipv afgevallen maar niet veel. Dit komt ook door stoppen met roken

Comment

Originally posted by Fitnesslady20 View Post
              ja ik dacht eerst moet dat vet weg voor de spieren zichtbaar willen worden.. of zit ik ernaast. ik ben nu trouwens 6maanden aan het trainen, maar merk alleen verschil in uithoudingsvermogen en kracht ik ben aangekomen ipv afgevallen maar niet veel. Dit komt ook door stoppen met roken
              Als beginner maak je snelle gains, waarschijnlijk ben je wat bijgekomen in spiermassa en dat weegt nu eenmaal meer dan vetmassa...

Comment

Wat ik me enkel afvraag is hoe ik zelf zsm tot een laag vetpercentage ga komen. Iemand tips?

Comment

I
                  Ik wil al maanden lang een sixpack. Ik weet dat dit niet zomaar haalbaar is maar ik heb er alles voorover.
                  Waarom?
                  Gaat het je alleen om die sixpack (en dat zal niet meevallen, geloof me) of wil je helemaal een getraind lijf?
                  Ik wil je er ook op wijzen dat vrouwen met een volledig zichtbaar sixpack een zeer laag vetpercentage hebben (en bijna alleen vrouwen in het wedstrijdcircuit hebben dit en dan nog maar heel kort ervoor) en dat dit niet heel erg gezond is voor je lijf, je hormonen, je menstruatiecyclus enzovoort.
                  Staar je er dus niet al te erg op blind, maar wees blij met een mooie strakke buik waar al wat lijnen zichtbaar op zijn bijvoorbeeld.

Om je vetpercentage te verlagen, zul je heel erg je voeding moeten aanpassen.
                  Het kan allemaal echt, maar verwacht geen wonderen binnen een maandje ofzo.
                  Als het zo simpel was, hadden we allemaal wel een volledig sixpack.....
                  Effe de stickies lezen en een schema maken. Je moet ongv een bf hebben van 14% wil je dat je sixpack te zien is.

Volgens mij lager, hoor. Rond de 10 en dat geeft andere "problemen" vaak.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Waarom?
                    Gaat het je alleen om die sixpack (en dat zal niet meevallen, geloof me) of wil je helemaal een getraind lijf?
                    Ik wil je er ook op wijzen dat vrouwen met een volledig zichtbaar sixpack een zeer laag vetpercentage hebben (en bijna alleen vrouwen in het wedstrijdcircuit hebben dit en dan nog maar heel kort ervoor) en dat dit niet heel erg gezond is voor je lijf, je hormonen, je menstruatiecyclus enzovoort.
                    Staar je er dus niet al te erg op blind, maar wees blij met een mooie strakke buik waar al wat lijnen zichtbaar op zijn bijvoorbeeld.

Om je vetpercentage te verlagen, zul je heel erg je voeding moeten aanpassen.
                    Het kan allemaal echt, maar verwacht geen wonderen binnen een maandje ofzo.
                    Als het zo simpel was, hadden we allemaal wel een volledig sixpack.....

Volgens mij lager, hoor. Rond de 10 en dat geeft andere "problemen" vaak.
                    Bedankt voor de info. Ik wist dat je vetpercentage laag moest zijn maar rond de 10 heeft me toch wel laten nadenken dat dit voor mij niet haalbaar en zeer extreem is. Wat ik sowieso wil is een atletisch lichaam, ik ben niet gebouwd dat ik erg smal ben waardoor ik het niet mooi vind bij mezelf als ik dun zou zijn. Ik heb heel mijn leven al een beetje normaal gewicht gehad en soms was ik wat voller dan ik wilde. Nu fitness ik sinds november en voel me veel fitter. Toen ik stopte met roken ben ik ook weer aangekomen, maarja liever gestopt met roken en iets meer kilo's dan nog aan het roken en hetzelfde gewicht. Wat ik dus wil is een lager vetpercentage en meer spiermassa. Ik wil het natuurlijk niet te extreem maken.

Comment

Ook zonder vrouwensixpack kun je nog steeds een mooi lichaam creeëren met krachttraining. De eerste effecten zijn vaak al snel te merken, je lichaam wordt strakker en alles komt er net even wat beter uit te zien
                      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

1- vet lozen
                        2- je buik hard trainen, zowel met oefeningen als deadlift, als met specifieke oefeningen. Hou de herhalingen bij de eerste setjes zeer laag en het gewicht zwaar, de laatste setjes meer herhalingen
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Wat adon1s zegt. Gaat het je om een sixpack in aangespannen toestand, of dat je de blokjes ziet zonder aan te spannen? Het 1e is wel goed te doen imo, maar ontspannen blokjes op je buik zien is zeer lastig zonder een ontzettend laag vetpercentage te hebben.

Comment

Originally posted by Rensko View Post
                            Wat adon1s zegt. Gaat het je om een sixpack in aangespannen toestand, of dat je de blokjes ziet zonder aan te spannen? Het 1e is wel goed te doen imo, maar ontspannen blokjes op je buik zien is zeer lastig zonder een ontzettend laag vetpercentage te hebben.
                            aangespannen toestand zoals ik al zei ik wil niet te extreem gaan

Comment

aangespannen toestand zoals ik al zei ik wil niet te extreem gaan

maar daar hoef je niet zo snel bang voor te zijn, zo simpel is dat dus niet.

Combinatie van goede voeding, krachttraining en cardio, daar moet je een heel eind mee komen. Wees niet te zuinig met krachttraining, het werkt echt veel beter dan cardio, is mijn ervaring.
                              Je wordt echt niet te snel gespierd met een extreme buik, hoor.

Dit is vast niet té, toch?

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X