Enorme puistjesuitbreking

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Jacked View Post
    Daar wil ik wel eens meer van weten, waar haal je deze info vandaan?
    Ik ben ook erg benieuwd ...
    Zelf gebruik ik ook Noxipro..

Comment

Beste,

Ik heb zelf ook erg last gehad van puisten wat helpt om de bactierien te doden kun je het volgende gebruiken dalacin, inderm roaccutane deze middelen heb ik allemaal gebruik en elk product heeft bij mij nog geholpen,
      Veel water drinken helpt ook, Voor het slapen gaan douchen of gezicht wassen insmeren met creme, Sochtens douchen of gezicht wassen en insmeren met creme, Als je het goed doet moet het naar een week allemaal wegzijn

Comment

Ik heb het zelf alleen gehad van eiwitten. Ik zou een puurdere eiwitsoort nemen (isolaat). Zit ook bijna geen verschil in qua prijs. 165 euro voor 10kg isolaat (93%) bij xxl tov 160 euro voor all day protein (80%)
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Hexomedine is een heel goed middel tegen puistjes.

Comment

Zeg Talal, het komt toch niet van die sojamelk, he? *kijkt angstig in de spiegel*
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
              Zeg Talal, het komt toch niet van die sojamelk, he? *kijkt angstig in de spiegel*

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Hahah ik mag hopen van niet XD

Ben nu gwn ff gestopt met noxipro en protein perfection mix.

Comment

Ik denk ook de noxipro, als het nu stopt dan weet je niet welke van beide de boosdoener is
                  Pain is Temporary, Pride is Forever

Never Ever Give Up

Comment

dan ga ik weer 1 gebruiken, maar nu moet het iedergeval weg. Maar noxipro heb ik hiervoor al gebruikt en geen last van gehad daarom denk ik tog dat het de protein perfection mix is

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      dan ga ik weer 1 gebruiken, maar nu moet het iedergeval weg. Maar noxipro heb ik hiervoor al gebruikt en geen last van gehad daarom denk ik tog dat het de protein perfection mix is
                      misschien gek gedacht maar:
                      bij een allergische reactie gaat eerst ook een proces aan vooraf.
                      Wat ik hiermee bedoel jij word bijv gestoken door 1 wesp hier ben je de 1ste keer nog niet allergische voor maar het kan zomaar bij de 2de of 10de x wel zo zijn.

misschien dus ook met noxipro
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                        hoop echt dat het niet aan de protein perfection ligt want daar heb ik me net 4.5kg van besteld...
                        Zeker Mamoth!?

Comment

Ik wacht nog steeds op mijn verklaring omtrent de bewering dat noxipro je test verhoogt.
                          Never Back Down.

Comment

talalelh15,

Ik denk dat je er inderdaad pas achter kunt komen te stoppen met je supplementen en kijken of je klachten minder worden.
                            Ben zelf enorm gevoelig voor protein, als ik een shake drink heb ik gegarandeerd met een dag of 3 puisten.

Moet toegeven dat ik nu een week met Noxi train en ook weer veel last krijg van puisten, dus het ligt er denk ik maar net aan waar je gevoelig voor bent.

Drink zelf enorm veel water om eventuele overbodige stoffen af te voeren maar wellicht dat je een te hoge dosis neemt voor hetgeen je verbruikt.

Als je teveel stoffen binnen krijgt die niet worden gebruikt moet het er vroeg of laat toch een keer uit komen, en dat kan ik sommige gevallig ook resulteren in puisten.

Comment

Gelukkig is het al bijna weg, nog een paar op me borst en nog wat op me rug.

Reden was:

Proteine mix helaas. Heb stiekem nog noxipro gebruikt en ervaarde hier verder niks mee. Wel door de test verhoging ofc kreeg je wel last maar niet heel erg. Ik zou dus gwn voor pure isolaat moeten gaan

Comment

hmm ik ben de protein perfection nu toch al beginnen gebruiken om het te zien, gebruik het sinds vrijdag en merk bij mij allesinds niets, tot nu toe... hangt wellicht (zoals zoveel dingen) nogal af van persoon tot persoon.
                                Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X