Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb zelf ook erg last gehad van puisten wat helpt om de bactierien te doden kun je het volgende gebruiken dalacin, inderm roaccutane deze middelen heb ik allemaal gebruik en elk product heeft bij mij nog geholpen,
Veel water drinken helpt ook, Voor het slapen gaan douchen of gezicht wassen insmeren met creme, Sochtens douchen of gezicht wassen en insmeren met creme, Als je het goed doet moet het naar een week allemaal wegzijn
Ik heb het zelf alleen gehad van eiwitten. Ik zou een puurdere eiwitsoort nemen (isolaat). Zit ook bijna geen verschil in qua prijs. 165 euro voor 10kg isolaat (93%) bij xxl tov 160 euro voor all day protein (80%)
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
dan ga ik weer 1 gebruiken, maar nu moet het iedergeval weg. Maar noxipro heb ik hiervoor al gebruikt en geen last van gehad daarom denk ik tog dat het de protein perfection mix is
dan ga ik weer 1 gebruiken, maar nu moet het iedergeval weg. Maar noxipro heb ik hiervoor al gebruikt en geen last van gehad daarom denk ik tog dat het de protein perfection mix is
misschien gek gedacht maar:
bij een allergische reactie gaat eerst ook een proces aan vooraf.
Wat ik hiermee bedoel jij word bijv gestoken door 1 wesp hier ben je de 1ste keer nog niet allergische voor maar het kan zomaar bij de 2de of 10de x wel zo zijn.
Ik denk dat je er inderdaad pas achter kunt komen te stoppen met je supplementen en kijken of je klachten minder worden.
Ben zelf enorm gevoelig voor protein, als ik een shake drink heb ik gegarandeerd met een dag of 3 puisten.
Moet toegeven dat ik nu een week met Noxi train en ook weer veel last krijg van puisten, dus het ligt er denk ik maar net aan waar je gevoelig voor bent.
Drink zelf enorm veel water om eventuele overbodige stoffen af te voeren maar wellicht dat je een te hoge dosis neemt voor hetgeen je verbruikt.
Als je teveel stoffen binnen krijgt die niet worden gebruikt moet het er vroeg of laat toch een keer uit komen, en dat kan ik sommige gevallig ook resulteren in puisten.
Gelukkig is het al bijna weg, nog een paar op me borst en nog wat op me rug.
Reden was:
Proteine mix helaas. Heb stiekem nog noxipro gebruikt en ervaarde hier verder niks mee. Wel door de test verhoging ofc kreeg je wel last maar niet heel erg. Ik zou dus gwn voor pure isolaat moeten gaan
hmm ik ben de protein perfection nu toch al beginnen gebruiken om het te zien, gebruik het sinds vrijdag en merk bij mij allesinds niets, tot nu toe... hangt wellicht (zoals zoveel dingen) nogal af van persoon tot persoon.
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment