Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Powerlifters op dit forum proberen hem alleen maar te beschermen omdat hij zelf ook een powerlifter is.Als je de uitzending gezien hebt geeft hij zelf toe dat hij aardslui is geworden en veel verkeerde troep eet.Het is nog steeds een buffel en is nog steeds oersterk,maar zijn conditie en gezondheid zijn gewoon niet in orde.Als hij zelf al aangeeft dat het de verkeerde kant met hem opgaat,wie zijn wij dan om te zeggen dat dat allemaal wel meevalt.Hij had trouwens een vetpercentage van 48%.
Powerlifters op dit forum proberen hem alleen maar te beschermen omdat hij zelf ook een powerlifter is.
lezen is zeker niet je sterkste punt. Welke powerlifters (meervoud) doen dat hier. Zie alleen revius.
Ik maakte een verwijzing naar de onzin die snuff altijd uitkraamt over hoe de meeste grote atleten een strikt schoon eetschema hanteren. dan is het onmogelijk om zo'n hoog vet% te krijgen. of te wel Baltus is weer het zoveelste voorbeeld, al zij het een extreme, dat onze forum SS'er er voor de zoveelste keer naast zit.
lezen is zeker niet je sterkste punt. Welke powerlifters (meervoud) doen dat hier. Zie alleen revius.
Ik maakte een verwijzing naar de onzin die snuff altijd uitkraamt over hoe de meeste grote atleten een strikt schoon eetschema hanteren. dan is het onmogelijk om zo'n hoog vet% te krijgen. of te wel Baltus is weer het zoveelste voorbeeld, al zij het een extreme, dat onze forum SS'er er voor de zoveelste keer naast zit.
@levensgenieter de eerste post van Falstyr was duidelijk sarcastisch bedoeld en een uithaal richting de mensen die zeggen dat powerlifters zich aan een strak eetschema houden..
zoals ik zei en wederom bewijs voor krijg. begrijpend lezen is overduidelijk niet je sterkste punt. Zelfs nu ik zwak, ziek en misselijk ben met 39,4 graden koorts en barstende koppijn ben ik nog beter dan menigeen.
hij vind het niet normaal zo hoog vet % daarom doet die mee met het programma... als jij beweerd dat het goed en normaal is moet je toch is gaan denken waar je mee bezig bent kerel
@levensgenieter de eerste post van Falstyr was duidelijk sarcastisch bedoeld en een uithaal richting de mensen die zeggen dat powerlifters zich aan een strak eetschema houden..
terwijl dat kennelijk ook zo is... anders deed die niet mee aan het programma inderdaad jantje goh ik mag jou wel kerel
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment