Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
mijn ouders willen hier niet aan doen, vind ik maar goed ook. Je koopt morgen toch iets wat ze niet echt nodig hebben. Ik neem mijn vader soms mee naar de voetbal, en koop soms gewoon wat leuks voor me moeder, dat vind ik beter dan op vader of moeder dag..
mijn ouders willen hier niet aan doen, vind ik maar goed ook. Je koopt morgen toch iets wat ze niet echt nodig hebben. Ik neem mijn vader soms mee naar de voetbal, en koop soms gewoon wat leuks voor me moeder, dat vind ik beter dan op vader of moeder dag..
beetje jezelf goed praten.....
De fles Jack staat al klaar voor pa
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
haha ik praat mijzelf helemaal niet goed, mijn ouders willen dit zelf niet. Vader en moederdag is gewoon een commercieel iets. Waarom speciaal op die dag wat kopen, wat ze vaak niet eens nodig hebben? En dan de andere 364 dagen niks doen zeker
Tjah hetgeen ik me ouders cadeau doe op dit soort dagen is niets wat ik allemaal krijg van me ouders en samen met mij waarschijnlijk nog veel meer die veel krijgen van hun ouders.
Ik heb een weerstation gekocht om regenpijk/wind etc. af te lezen voor in de tuin.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Tjah hetgeen ik me ouders cadeau doe op dit soort dagen is niets wat ik allemaal krijg van me ouders en samen met mij waarschijnlijk nog veel meer die veel krijgen van hun ouders.
klopt zeker.. een cadeautje is daar niets bij
maar het gaat om het idee.. ken veel mensen die nooit wat met hun ouders doen of iets kopen.. en dan is zo'n vaderdag best wel handig voor de kruimeldief die een cadeautje koopt om maar eens in een goede daglicht te staan bij pa.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Waarom speciaal op die dag wat kopen, wat ze vaak niet eens nodig hebben?
Als je iemand een beetje goed kent, en een beetje op iemands voorkeuren let, is het niet zo moeilijk om een leuk cadeautje te vinden. Tenzij je totaal geen fantasie hebt.
Dusse, ben je gierig, heb je geen fantasie of ben je te beroerd om je in je vader's voorkeuren te verdiepen?
In onze familie doen we ook niet echt iets uitbundigs voor allerlei commerciele feestdagen. Met kerst e.d. zijn de meesten expres het land uit om geen idiote kerst te hoeven vieren. Maar goed...we wilden morgen wel gaan bbq'en. ik, oma, stiefma, pa. Maar omdat het slecht weer is verplaatst naar volgende week.
Als ik met me pa wat wil doen dan doen we dat gedurende het jaar. Geen aparte dag voor nodig. Zo gaan we vaak genoeg van tijd tot tijd met zijn twee een dag ergens heen. En heb hem vorig jaar nog een externe hd en media set gegeven. Genoeg waardering e.d. dus.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment