domme gozer over aanslag oslo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• domme gozer over aanslag oslo

Wat een gast joh.. hij wordt geinterviewd naar aanleiding van de aanslag in olso. Hij was aan het trainen in een gym op 15 meter van de explosie.

Dus de interviewer vraagt hoe hij het heeft beleeft, begint hij op te scheppen dat hij 165kg heeft gebenchd en dat hij zijn set heeft afgemaakt.. wat een mongool, ordinaire mediageile gozer..

Cameron Leslie tells of horror in Oslo - Campbell Live - Video - 3 News
    Failure is your friend

Misschien hard, maar het doet me helemaal niks.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Misschien hard, maar het doet me helemaal niks.
      Maar waarom moet hij melden hoeveel gewicht hij heeft gebenchd, dat hij het zwaar vond en dat hij nog even zijn set heeft afgemaakt? Dat is toch helemaal niet relevant?

Ik vind het echt niet kunnen hoor, totaal respectloos om een beetje te gaan braggen terwijl er zoveel doden zijn gevallen.
      Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
        Maar waarom moet hij melden hoeveel gewicht hij heeft gebenchd, dat hij het zwaar vond en dat hij nog even zijn set heeft afgemaakt? Dat is toch helemaal niet relevant?

Ik vind het echt niet kunnen hoor, totaal respectloos om een beetje te gaan braggen terwijl er zoveel doden zijn gevallen.
        Who cares? Hij begint zijn verhaal gewoon zoals een normale dag..

Comment

tis maar waar je je druk om maakt
          Iedereen is helemaal bezig met oslo en shit terwijl er 10x ergere dingen gebeuren in Afrika, Afganistan, Syrie, Libie noem het maar op! WTF hou je je bezig met een "aanslag" met 74 doden terwijl er zoiets elke dag gebeurd in andere landen. Daar maak je je dan niet druk om maar wel om het respectloze gedrag van iemand ze reactie op camera.

ik vind het respectloos dat jij je bezig houd met zijn mening over oslo terwijl de landen waar het nu echt oorlog is daardoor op de achtergrond verschijnen.
          Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by costina View Post
            Iedereen is helemaal bezig met oslo en shit terwijl er 10x ergere dingen gebeuren in Afrika, Afganistan, Syrie, Libie noem het maar op! WTF hou je je bezig met een "aanslag" met 74 doden terwijl er zoiets elke dag gebeurd in andere landen. Daar maak je je dan niet druk om maar wel om het respectloze gedrag van iemand ze reactie op camera.

ik vind het respectloos dat jij je bezig houd met zijn mening over oslo terwijl de landen waar het nu echt oorlog is daardoor op de achtergrond verschijnen.
            Ver van mijn bed show, who gives a shit.. Zolang er maar olie naar Europa komt!

Comment

Originally posted by Silk View Post
              Ver van mijn bed show, who gives a shit.. Zolang er maar olie naar Europa komt!
              hahahahhaha
              Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

ergens heb je wel een punt, maar ergens vind ik ook dat het lijkt alzof er al eens een atoombom ontploft is en al de rest doesn't matter anymore, alsof die 92 doden door beiverik minder shokkend zijn omdat er in afrika gelijkaardige dingen gebeuren??

dus ik mag nu ongeremd zeggen dat joden even laag zijn als gehandicapte nikkers , want er hebben mensen al eens ergere dingen gezegd of gedaan? Iedereen die dus geschokt doet over mijn woorden verwijs ik dan zo door naar oorlogen die ooit gebeurd zijn, leuk...

dat is bullshit

Moet je elke keer dat je iets ergs vind, ook meteen de ellende in afrika benoemen? dude, de ts weet ook wel dat er andere crap in de wereld gebeurd he

Comment

hahaha wat een gast!
                  Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden.

Comment

Heb van de week nog 20 euro naar het rode kruis overgemaakt voor de hongersnood in oost afrika

En dit terwijl ik student ben, en ik woensdag naar Rhodos ga terwijl ik al superkrap bij kas zit.

Me geweten speelde op toen ik voor de 3e keer die dag 2 kipfilets stond te bakken, toen er een reclame van het rode kruis op tv kwam..
                    Failure is your friend

Comment

Een beetje geweten hebben is prima toch? Maar klootzakken die mensen overhoop knallen zijn er gelukkig minder. Mensen die daar geen problemen mee hebben zijn er al wat meer?
                      Evengoed zou ik ook best instaat zijn om heel ondoordacht een repje af te maken.. Focus (waarschijnlijk had hij een podje op met children of boddom?)

Comment

breivik scheen de soundtrack van requiem for a dream te beluisteren

‪Requiem for a Dream‬‏ - YouTube

al die mensen die hij afmaakte moet een filmische scene geweest zijn voor hem denk ik...brrrr is een van mijn lievelingsnummers

Norway gunman Anders Breivik listened to 'Requiem For A Dream' theme while carrying out attack | News | NME.COM

Comment

Wat een onzin om dit hier te plaatsen.

Comment

Originally posted by jos1203 View Post
                            Wat een onzin om dit hier te plaatsen.
                            waarom zou dat niet mogen?
                            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

En wederom een nutteloos topic...
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X