Account verwijderen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by fitnessfreak View Post
    Beste rede ooit
    stfu
    Originally posted by blue_eye View Post
    Dan heeft hij nog altijd een account...zucht. Lees eens eerst voor je typt.

OT: Kan je niet gewoon uitschrijven in de eerste mail die je hebt gekregen toen je dit account heb gemaakt? Dan moet je wel de aller eerste mail nog hebben natuurlijk
    Nee heb net gechecked : (

Comment

Uitschrijven gaat niet!!!!!

Je blijf voor eeuwig een account hier houden en al je berichten blijven online staan!!!!

zo werk het hier op een forum...

Comment

Originally posted by Unbenplees View Post
        Heb op alles mijn account verwijderd gebruik alleen nog Twitter wil voor de rest verder helemaal nergens een account meer
        Hoe kansloos is twitter.

Ot: pb de admins anders ff of ze je account willen verwijderen.

Comment

Admins zouden dit voor je kunnen doen. Je kan dit beter via PM met hen afhandelen.

Comment

Originally posted by Sinner View Post
            Admins zouden dit voor je kunnen doen. Je zou het verder via PM met hen kunnen afhandelen.
            volgens mij kunnen ze je bannen ,maar niet geheel verwijderen...

Comment

Originally posted by Destron View Post
              Hoe kansloos is twitter.

Ot: pb de admins anders ff of ze je account willen verwijderen.
              Twitter alleen omdat t makkelijk is.
              Originally posted by nibor76nl View Post
              Dit forum gebruikt VBulletin dus mensen met toegang tot admincp / superadmin zouden mij gewoon kunnen deleten :P

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                Tuurlijk wel. Ieder forum heeft een database en forum-admins hebben toegang tot alles, o.a het verwijderen van accounts.

Comment

geef me een goeie reden en k regel t met admin, al vind k het nu nog onzin.. Als je niet met beetje normale motvatie komt ban k je enkel zelf..
                  In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Zou wat zijn als een admin je account niet zou kunnen verwijderen.... das net zo stupid als hier een topic openen met die vraag. Deze zaken handel je gewoon af in een PM naar een admin.

Succes met het beschermen van je gegevens
                    There are no shortcuts to any place worth going
                    178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                      geef me een goeie reden en k regel t met admin, al vind k het nu nog onzin.. Als je niet met beetje normale motvatie komt ban k je enkel zelf..
                      Tis eigenlijk meer prive en ligt nogal gevoelig maar het komt er op neer dat ik sowieso nooit meer tijd ga hebben voor forums en ik wil dan eigenlijk ook niet dat mijn berichten opgeslagen blijven..

Comment

Volgens mij is het een van zijn vrienden die een grap met hem uithaalt.
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Of justitie ofzo zoekt je en je probeert al je sporen te wissen

OT: Je kan niet verwijderen omdat je anders een forum als gatenkaas kan krijgen. Je hebt die berichten geplaatst en die blijven staan, zo kunnen andere nog wijs uit een topic.
                          BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by cage View Post

OT: Je kan niet verwijderen omdat je anders een forum als gatenkaas kan krijgen. Je hebt die berichten geplaatst en die blijven staan, zo kunnen andere nog wijs uit een topic.
                            dat bedoelde ik dus met dat ze je niet volledig gaan verwijderen..

gaat er niet om dat ze het niet KUNNEN...maar dat het anders het forum verstoort..

Comment

Originally posted by cage View Post

Als je mn post historie checked zie je dat ik alleen maar in off topic secties heb gepost

Comment

Het is trouwens wettelijk verplicht dat een account door de gebruiker verwijderd kan worden, maar vraag even een admin en klaar. Posts blijven wel altijd bestaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X