Account verwijderen?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by Destron View PostHoe kansloos is twitter.
Ot: pb de admins anders ff of ze je account willen verwijderen.
Originally posted by nibor76nl View Postvolgens mij kunnen ze je bannen ,maar niet geheel verwijderen...
Comment
-
geef me een goeie reden en k regel t met admin, al vind k het nu nog onzin.. Als je niet met beetje normale motvatie komt ban k je enkel zelf..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Zou wat zijn als een admin je account niet zou kunnen verwijderen.... das net zo stupid als hier een topic openen met die vraag. Deze zaken handel je gewoon af in een PM naar een admin.
Succes met het beschermen van je gegevensThere are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
Comment
-
Originally posted by Iguana View Postgeef me een goeie reden en k regel t met admin, al vind k het nu nog onzin.. Als je niet met beetje normale motvatie komt ban k je enkel zelf..
Comment
-
Of justitie ofzo zoekt je en je probeert al je sporen te wissen
OT: Je kan niet verwijderen omdat je anders een forum als gatenkaas kan krijgen. Je hebt die berichten geplaatst en die blijven staan, zo kunnen andere nog wijs uit een topic.BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!
Comment
-
Originally posted by cage View PostOf justitie ofzo zoekt je en je probeert al je sporen te wissen
OT: Je kan niet verwijderen omdat je anders een forum als gatenkaas kan krijgen. Je hebt die berichten geplaatst en die blijven staan, zo kunnen andere nog wijs uit een topic.
gaat er niet om dat ze het niet KUNNEN...maar dat het anders het forum verstoort..
Comment
-
Originally posted by cage View PostOf justitie ofzo zoekt je en je probeert al je sporen te wissen
OT: Je kan niet verwijderen omdat je anders een forum als gatenkaas kan krijgen. Je hebt die berichten geplaatst en die blijven staan, zo kunnen andere nog wijs uit een topic.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
2 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
4 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
1 week geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment