rijst met kip vraagies!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kojak View Post
    waarom zou je ook nog vis in je schema willen hebben als je al veel eiwitten uit kip haalt?

Is ook niet echt nodig als je verder goed in je vetten zit, maar 1 of 2 x per week wel goede variatie en meer dan zat.

Als ik een schema als dit zie maak ik me er ook niet zo druk om.......TS zal daar vast wel aan gedacht hebben, maar geen extra schema's maken voor de dagen met variatie.

Er zal vast ook wel groente bij de rijst zitten en vetten komen er ook wel bij denk ik.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Voor de vetten kun je al lekker de kip in olie bakken, maakt het naar mijn mening een stuk lekkerder. Ik maak zelf ook altijd graag roerbakei met kruiden en doe dat door mijn kip maaltijden voor extra vetten en eiwitten
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Je kunt ook vetten uit noten eten zoals walnoten, pinda's en amandelen. Altijd ongezouten natuurlijk.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X