Waar blijven mijn resultaten!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe werkt dat quoten?

Maarten

Comment

model van schema 2 is imo optimaal, maar de verdeling van spiergroepen klopt niet......
      verder, hoe je traint is prima, al mogen de reps wel wat omhoog, je mag best steeds tot falen gaan geen probleem, als je ook af en toe een periode neemt waar je niet tot falen gaat. Het falen moet wel gewoon binnen je gestelde repranges vallen. Probeer ook elke training de gewichten te verhogen of er meer reps uit te persen.

Ik denk eerlijk gezegd dat je voeding niet okee is. Je kan geen shake nemen voor de training zodat die opgenomen wordt na de training, zo werkt het niet al blijven sommigen denken dat het wel zo is, helaas.
      Gewoon een uurtje voor de training een kleine shake nemen van ca 25gr whey en na de training ca 50gr whey met 50gr maizena. Tijdens de training drink je liefst water met dextrose of met verse sinaasappelsap.
      Je kan ook in je shake voor en na de training een schepje creatine gooien, werkt super.

Voor het slapen gaan geen koolhydraat houdende voeding nemen, liefst neem je een casseïne shake met een klein schepje whey er doorheen en/of wat amino's. Of desnoods maar kwark met een schepje whey er doorheen.

Als je zo'n 83 kilo weegt en niet aankomt zal je op minimaal zo'n 3200cal moeten zitten perdag, kom je daarmee niet aan dan zal je elke 4 weken moeten kijken wat er gebeurt als je er steeds 250cal bij doet.

Je bent 31, dus kan je gelijk wel wat hoger in je eiwitten en vetten gaan zitten: Eiwitten ongeveer 250 tot 280gram, vetten 100 tot 125 gram en de rest mag dan KH zijn.
      Hiermee ga je het redden.

De zoetigheid op brood....alleen op zondag of zaterdag doen dan, de rest van de week kipfilet en ei op je brood. En niet teveel brood eten, neem wat meer rijst ipv broodmaaltijden. Rijst met vis of kip en groente.
      Om te bouwen neem je liefst vlees en wat minder vaak vis. Wil je droger worden dan neem je liever vis ipv vlees.

Is dit oldskool genoeg voor je Maarten?
      Last edited by marnop; 19-10-2011, 22:39.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

gewoon op quote klikken en jouw tekst er onder of er boven zetten.

Originally posted by MrVain View Post
        Hoe werkt dat quoten?

Maarten

1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post

Even proberen. Quote plus tekst deed ik eerder al, maar toen werd mijn tekst geplaatst zonder die lichtblauwe arcering over de quote heen.

Weer zo'n newbie hier

Maarten

Comment

Originally posted by marnop View Post
            model van schema 2 is imo optimaal, maar de verdeling van spiergroepen klopt niet......
            verder, hoe je traint is prima, al mogen de reps wel wat omhoog, je mag best steeds tot falen gaan geen probleem, als je ook af en toe een periode neemt waar je niet tot falen gaat. Het falen moet wel gewoon binnen je gestelde repranges vallen. Probeer ook elke training de gewichten te verhogen of er meer reps uit te persen.

Ik denk eerlijk gezegd dat je voeding niet okee is. Je kan geen shake nemen voor de training zodat die opgenomen wordt na de training, zo werkt het niet al blijven sommigen denken dat het wel zo is, helaas.
            Gewoon een uurtje voor de training een kleine shake nemen van ca 25gr whey en na de training ca 50gr whey met 50gr maizena. Tijdens de training drink je liefst water met dextrose of met verse sinaasappelsap.
            Je kan ook in je shake voor en na de training een schepje creatine gooien, werkt super.

Voor het slapen gaan geen koolhydraat houdende voeding nemen, liefst neem je een casseïne shake met een klein schepje whey er doorheen en/of wat amino's. Of desnoods maar kwark met een schepje whey er doorheen.

Als je zo'n 83 kilo weegt en niet aankomt zal je op minimaal zo'n 3200cal moeten zitten perdag, kom je daarmee niet aan dan zal je elke 4 weken moeten kijken wat er gebeurt als je er steeds 250cal bij doet.

Je bent 31, dus kan je gelijk wel wat hoger in je eiwitten en vetten gaan zitten: Eiwitten ongeveer 250 tot 280gram, vetten 100 tot 125 gram en de rest mag dan KH zijn.
            Hiermee ga je het redden.

De zoetigheid op brood....alleen op zondag of zaterdag doen dan, de rest van de week kipfilet en ei op je brood. En niet teveel brood eten, neem wat meer rijst ipv broodmaaltijden. Rijst met vis of kip en groente.
            Om te bouwen neem je liefst vlees en wat minder vaak vis. Wil je droger worden dan neem je liever vis ipv vlees.

Is dit oldskool genoeg voor je Maarten?
            Absoluut Marnop! Dankjewel! Adviezen zoals o.a. die van jou, daarvoor heb ik mij hier ingeschreven.

Ik heb van je begrepen: Trainschema 2 aanhouden? Ik neem aan dat je hiermee bedoelt: Traindag, rustdag, traindag, rustdag enz?

Wat kan beter aan mijn spiergroepindeling? Vroegah' begon ik met 3 dagen: 1: Borst+tricep, 2: Benen+schouder, 3: Rug+bicep.

Hiervan ben ik gaan afwijken, omdat een andere oldschool BB-er tegen mij zei dat ik bij borst al zoveel tricep gebruik, dat ik beter een andere 2e spiergroep kan trainen die dog helemaal vers en fris en sterk is. Vandaag dus borst+bicep etc. Veel voorkomende combi is toch ook Rug+schouders voor gevorderden?

Ik wil graag van jou horen welke spiergroepindeling jij ideaal vindt. En aantal traindagen per week, train/ rustdagen indeling in één week.

Je geeft ook aan dat je mijn manier van trainen op zich niet zo verkeerd vindt, hiermee doel je op mijn stelregels?

Voeding lijkt mij mijn grootste fout. Een andere reactie op mijn post leerde dat ik geen brood (koolhydraten) voor het slapen gaan moet nemen. Volgens die andere meneer belemmerde dat je groeihormonen tijdens de nachtrust.

Shake voor het trainen vanwege opnametijd een fabel?

Ik zou het fijn vinden als je mij meer kunt informeren over voeding. Beginnen met basis aub, anders snap ik d'r niks van

Old School is the answer!!

Groet,
            Maarten

Comment

Originally posted by MrVain View Post
              Even proberen. Quote plus tekst deed ik eerder al, maar toen werd mijn tekst geplaatst zonder die lichtblauwe arcering over de quote heen.

Weer zo'n newbie hier

Maarten
              Kun je ook niet meerdere quotes onder elkaar gebruiken? Ik zie wel eens meerdere blauwe gearceerde blokken onder elkaar in een reactie.

Groet,
              Maarten

Comment

Naast Quote zit een knopje multi quote's gewoon op klikken in de berichten waarop je wil reageren.

Comment

Ik weet niet precies wat je vetpercentage is, maar 183 met 83 kilo is niet slecht bij een degelijk vet percentage, zeg 12/13%. Als je lang met trainen bezig bent, en je veel foto's ziet van mensen die veel verder zijn, dan ga jejezelf ook kleiner zien. Dus misschien heb je wel resultaat maar zie je het zelf niet?

Ik ben ook 183 en weeg 81 kilo bij zon 11/12% vet, en ik krijg echt heel veel opmerkingen van jij bent breed etc.. Terwijl ik mijzelf dus nog steeds erg klein vind, misschien heb jij hetzelfde?

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                    Ik weet niet precies wat je vetpercentage is, maar 183 met 83 kilo is niet slecht bij een degelijk vet percentage, zeg 12/13%. Als je lang met trainen bezig bent, en je veel foto's ziet van mensen die veel verder zijn, dan ga jejezelf ook kleiner zien. Dus misschien heb je wel resultaat maar zie je het zelf niet?

Ik ben ook 183 en weeg 81 kilo bij zon 11/12% vet, en ik krijg echt heel veel opmerkingen van jij bent breed etc.. Terwijl ik mijzelf dus nog steeds erg klein vind, misschien heb jij hetzelfde?
                    Hey,
                    Mijn vet% ken ik niet exact, maar als ik tegen iemand zeg dat ik droger wil worden, word ik altijd voor gek verklaard. Dus daar heb je misschien wel gelijk in.

Wat betreft mijn stats: 1.83 - 83kg, lijkt mij ook niets om me voor te schamen, maar ik blijf al zo lang op hetzelfde niveau steken. Ik doe IETS fout, maar ik weer niet wat. Het kan natuurlijk zo zijn dat ik echt absoluut geen aanleg heb, maar een beetje vooruit gaan moet toch kunnen. Als ik dan leen dat sommige sporter in een jaar 10 kilo aankomen vraag ik me af hoe ze dat in godsnaam voor elkaar krijgen. Wel zonder hardcore sups! Pro-shakeje doe ik ook, maar meer niet

Maarten

Comment

Maarten, je vraagt of we bij de basis kunnen beginnen wat voeding betreft. Ik raad je aan om dit topic te lezen, dat is je basis.
                      Vooral punt 2 is belangrijk als het gaat om de basis
                      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                        Maarten, je vraagt of we bij de basis kunnen beginnen wat voeding betreft. Ik raad je aan om dit topic te lezen, dat is je basis.
                        Dankje!

Maarten

Comment

Originally posted by Mauke View Post
                          Hey, dat is de zomersticky, die heb ik grotendeels als gelezen.

Zal het nog eens doen. En volledig

Maarten

Comment

Afwisselen en bewuster eten zullen je al veel verder helpen.
                            Wissel eens wat af met sets en rusttijden,als je altijd maar hetzelfde doet veranderd je lichaam ook niet.Paar weken veel herhalingen,dan paar weken weinig herhalingen en zware gewichten.Je kan best gewoon eens een plan voor drie maand of langer opstellen en wissel iedere maand eens van trainingsaanpak.Ook met eten moet je iets meer ermee bezig zijn,opletten dat je echt wel genoeg binnenkrijgt om te groeien...
                            Fuck ordinary,be legendary

Comment

Hoe hoog is je squat?

Comment

Originally posted by Bronxo View Post
                                Hoe hoog is je squat?
                                Wij squaten en bankdrukken niet met een normaal squat-rek, of bank met een losse olympische stang, maar in zo'n stellage met geleiders en van die haken waar je de stang in kan hangen.

Met normale grip druk(te) ik 4-5 reps met 40kg per kant. Met brede grip druk 5 kg minder per kant. Met dumbell press duw 3-4 sets, 30kg per dumbell weg, 8 reps per set, maar laatste set haal ik meestal geen 8 reps.

Squat: Was +/- 40kg per kant, maar laatst bleek dat ik niet diep genoeg zakte, nu zak ik tot +/- bovenbenen horizontaal. Gewicht: 8 reps met 30kg per zijde, afhankelijk van energie nog extra set met 32,5kg of 35kg per kant. Hoger dan 6 reps kom ik dan niet.

Ik vind het allemaal vrij laag.. (De kilo's dan)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X