Welke deel van je bovenbeen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke deel van je bovenbeen?

Welke deel van je bovenbeen train je vooral door te fietsen?

Heel je been bro, van je tenen tot je middel.

Comment

ow ik dacht van niet, want ik fiets al heel heel lang en zwaar maar ik vind me benen niet echt empressief. Dus ik denk dat je alleen 1 deel van je bovenbeen trainen en er zijn er 3 van. alleen ik weet de naam niet.

Comment

erg indrukwekkend worden je benen ook niet van fietsen. Het is cardio.

Comment

Mwoh, je adductoren en abductoren zal je toch niet zo zwaar trainen? Lijkt me dat je weinig zijwaartse stabilisatie nodig hebt.

Originally posted by jowblob View Post
          ow ik dacht van niet, want ik fiets al heel heel lang en zwaar maar ik vind me benen niet echt empressief. Dus ik denk dat je alleen 1 deel van je bovenbeen trainen en er zijn er 3 van. alleen ik weet de naam niet.
          Je benen bestaan uit vier groepen: adductoren, abductoren, hamstrings (flexoren), en extensoren. Totaal wel meer dan 15 spieren in ieder geval
          Last edited by Toph; 03-11-2011, 00:29.
          Train hard or go hormone

Comment

als je beschikt over spd pedalen + schoenen en opwaarts ook kracht geeft en neerwaarts kuiten ook laten drukken dan heb je een heel eind te pakken van je benen.
            maar ja massa zul je er niet veel van over houden

Comment

Originally posted by Toph View Post
              Mwoh, je adductoren en abductoren zal je toch niet zo zwaar trainen? Lijkt me dat je weinig zijwaartse stabilisatie nodig hebt.

Je benen bestaan uit vier groepen: adductoren, abductoren, hamstrings (flexoren), en extensoren. Totaal wel meer dan 15 spieren in ieder geval
              heb geen zin om ze allemaal op te schrijven maar je kan ze niet op handen en voeten tellen

OT
              Massa krijg je van kracht training niet van fietsen.
              je zou bij fietsen al snel op 18.000 reps komen te zitten als je ze zou tellen in 20min tijd van een RPM van 90.
              niet echt aan te raden voor massa.
              je kan beter gaan squaten, lunges, deadliften, leg curl, leg extensions gaan doen voor massa en herhalingen tussen de 5 a 20 zitten of zelfs tussen 8 a 12.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X