roaccutane

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• roaccutane

eey ik zit nu aan een kuur van 40 mg per dag. Maar ik vroeg mij af of ik vocht kon vasthouden hierdoor? Mischien wete de wat meer medische mensen dat

Originally posted by talalelh15 View Post
    eey ik zit nu aan een kuur van 40 mg per dag. Maar ik vroeg mij af of ik vocht kon vasthouden hierdoor? Mischien wete de wat meer medische mensen dat
    staat dat niet in de beschrijving dan?

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
      staat dat niet in de beschrijving dan?
      nope. Zat ineens te denken dat ik vrijdag no explode ophad en daar zit creatine in. Maar blijft dat echt zo lang in je bloed dan?

Comment

vocht vasthouden van roa is me niet bekent, althans daar heeft men huidarts toch niets over verteld toen hij het over de bijwerkingen van roa had.
        (heb toen besloten om het toch niet te nemen dus kan het niet met 100% zekerheid zeggen)

Comment

waar maak je je in hemelsnaam druk over...
          als je nou een bloated michelene mannetje bent okey maar een beetje vocht is niet erg.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
            waar maak je je in hemelsnaam druk over...
            als je nou een bloated michelene mannetje bent okey maar een beetje vocht is niet erg.
            ik weet niet wat me vetpercentage dan is. En heb dus een verkeerd beeld van mezelf.

Comment

Gebruik het niet te lang roaccutane is echt troep. En het staat niet in de bijsluiter maar je krijgt er een laag libido van

Comment

Gebruik het zelf ook al een half jaar:

-Geen supplementen nemen met Vit A (Roa is daar een afgeleide van en teveel Vit A kan je zicht verslechten)
                -Ik hou er geen vocht van vast.
                -Ik krijg er geen laag libido van.
                -Ik heb ook geen spierpijn, wat ze bij mij toch aangaven als bijverschijnsel. Heb mijn inname hoeveelheid zelfs moeten verlagen omdat ik teveel spierenzymen in mijn bloed zou hebben.

Het is gewoon het sterkste en meest effectieve middel dat er is. Maar gebruik het dan ook zoals ze het voorleggen en laat je bloed controleren en evalueren, dan zal je geen problemen krijgen.

En ben het ook eens met gip: gebruik het tegen acne en maak je niet druk om de rest, of gebruik het niet en maak je druk om je acne.
                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                  Gebruik het zelf ook al een half jaar:

-Geen supplementen nemen met Vit A (Roa is daar een afgeleide van en teveel Vit A kan je zicht verslechten)
                  -Ik hou er geen vocht van vast.
                  -Ik krijg er geen laag libido van.
                  -Ik heb ook geen spierpijn, wat ze bij mij toch aangaven als bijverschijnsel. Heb mijn inname hoeveelheid zelfs moeten verlagen omdat ik teveel spierenzymen in mijn bloed zou hebben.

Het is gewoon het sterkste en meest effectieve middel dat er is. Maar gebruik het dan ook zoals ze het voorleggen en laat je bloed controleren en evalueren, dan zal je geen problemen krijgen.

En ben het ook eens met gip: gebruik het tegen acne en maak je niet druk om de rest, of gebruik het niet en maak je druk om je acne.
                  Heeft het bij jou veel geholpen dan? wat waren je ergste bijwerkingen

Comment

Zit nu ook een jaar aan de roa, had last van acne op rug en schouders en kwam opgegeven moment ook op borst, alles nu helemaal weg, zit nu nog op 20 mg tot december en dan ben ik er klaar mee.

Laag libido geen sprake, wel droge lippen en droge huid dus als het iets doet is het wel vocht ontrekken.

Wanneer je last heb van acne is het echt top spul!

Comment

Vreemd, ik kreeg last van een erectieprobleempje. Toen ben ik naar de dokter gegaan want mn vriendin dacht dat ik flikker was. Die zei dat het door de roaccutane kwam, toen ben ik gelijk gestopt en heb er nu geen last meer van

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        Heeft het bij jou veel geholpen dan? wat waren je ergste bijwerkingen

De eerste 2-3 weken enorm veel acne gekregen, meer als anders. Na deze begin opstoot tot nu heb ik er amper nog gehad, kan ze op 2 handen tellen en gaat dan over een 6 maanden tijd.

Verder droge lippen, maar heb lippenbalsem die geen kleur achterlaat op de lippen dus valt niets van op en echt hinder heb ik er dan ook niet van.

Je verbrand veel makkelijker (zon voelt fel/bradig aan), ben 2 weken naar Italië geweest en niks last gehad omdat ik me telkens goed had ingesmeerd. Maar van verbranding zul je deze tijd zeker geen last hebben, tenzij je gaat zonnebanken maar zou ik je toch afraden.

Droge huid of droge ogen heb ik ook nooit last van gehad. Maar is persoonsgebonden. Zoals ook met de spierpijn.
                        Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Rolla View Post
                          Zit nu ook een jaar aan de roa, had last van acne op rug en schouders en kwam opgegeven moment ook op borst, alles nu helemaal weg, zit nu nog op 20 mg tot december en dan ben ik er klaar mee.

Laag libido geen sprake, wel droge lippen en droge huid dus als het iets doet is het wel vocht ontrekken.

Wanneer je last heb van acne is het echt top spul!
                          Wat hij zegt. Dus de meest voorkomende effecten z'n droge ogen,verbreking/droge lippen/ droge huid/ slapeloosheid.

Ik zat op 30mg per dag maar ik voelde dat het niet goed voor je was dus ben ik naar 10mg per 4 dagen gegaan.

Mijn raad: niet te veel van dat spul nemen eerste maand kun je wel je dosis nemen maar dan naar een lagere dosis overgaan dat is mijn advies.

Comment

Originally posted by jowblob View Post
                            Ik zat op 30mg per dag maar ik voelde dat het niet goed voor je was dus ben ik naar 10mg per 4 dagen gegaan.

Mijn raad: niet te veel van dat spul nemen eerste maand kun je wel je dosis nemen maar dan naar een lagere dosis overgaan dat is mijn advies.
                            Over de hoeveelheid kan best naar de persoon luisteren die het je voorschrijft. De meeste artsen zullen je toch een deftige dosis voorschrijven omdat het blijkt dat na een bepaalde dosis binnen te krijgen ( 120 x je lichaamsgewicht in mg) de kans dat er terug acne wordt gevormd absurd klein is.

Als je 10mg per 4 dagen neemt, gaat het jaren duren. Snap niet eens dat een arts zo een lage dosis adviseert. Of jij neemt Roa gewoon zonder deftige opvolging en gewoon op het gevoel? Dan zou ik zeker geen adviezen gaan geven op het internet...

Comment

ik pak nu 10mg/dag en heb vooral onderrug pijn, ook lippen zijn droog als ik er 2-3u geen vaseline op smeer.. voor de rest niet vele bijwerkingen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X