Sixpack trainen hoe?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sixpack trainen hoe?

Over de laatste 3 maanden ben ik 6 kilo aangekomen maar ben van plan met het nieuwe jaar aan me blokjesbuik te werken, maar hoe?

Ik moet waarschijnlijk meer eiwitten en minder kcal eten en is daarvoor whey perf aan te raden? moet ik ook meer buik trainen (2x in de week)?

graag jullie commentaar hoe en wat.

What you put in you get out.

om de dag hoge intensiteit buikspieren. veel mensen hier zeggen dat dat niet nodig is als je kt doet en de juist oefeningen dan pak je ook je core mee dus je abs.. maar uit ervaring zeg ik dat dat echt niet voldoende is om een dikke six pack te krijgen. Key? weighted ab oefeningen en gewone grond oefeningen

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
      Over de laatste 3 maanden ben ik 6 kilo aangekomen maar ben van plan met het nieuwe jaar aan me blokjesbuik te werken, maar hoe?

Ik moet waarschijnlijk meer eiwitten en minder kcal eten en is daarvoor whey perf aan te raden? moet ik ook meer buik trainen (2x in de week)?

graag jullie commentaar hoe en wat.
      Ligt aan je huidige vetpercentage wat aan te raden.
      IPV whey perfection zou ik in de cut isolaat perfection nemen en inderdaad minder kcal eten dan je dagelijkse behoefte.
      Buik train je genoeg als je een goed trainingschema hebt, 1x p.w. een paar isolaties erbij kan best.

Vetpercentage, daar draait het hele verhaaltje om.

Comment

Mijn vetpercentage ligt rond de 16%.
        What you put in you get out.

Comment

Zul je moeten laten zakken naar 10%
          189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
          Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X