Zoekt Decline bankje.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by HristoNilmar View Post
    Haha nu je goed kijkt heeft ze inderdaad een kuthoofd .
    Me pa betaald hem, dus ik weet iet wat hij ervoor wilt geven. Denk rond 200-300 doet ie wel denk.
    Ik kan niet meer sporten voor de rest, en hij betaalde altijd me contrebutie enso bij voetbalverniging, sportschool. En sinds me knieschijf ernaast heeft gelegen kan ik niet meer Kickboksen en voetballen. Dus ik ben max aan het fitnesse!

@axel haha zo leer je elke dag.

Ga dan voor dat bankje met die met haar kutkop en haar lekker lijf is echt een ok bankje. Ik had het ooit in een hotelfitness en ik vond het goed.

Comment

Originally posted by HristoNilmar View Post
      @dynobet bedankt voor je reactie. Ik dacht dat je met dippen alleen triceps pakte? Ik wil decline dumbel press er bij gaan doen.

Thanks

Beetje naar voor leunen tijdens dippen dan pak je onderkant borst mee. altijd wel als je dipt maar beter als je wat je benen achteruit steekt en wat vooroverbuigt

Comment

Iemand nog wel goede decline oefeningen voor borst?
        Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik zie het nut van de decline niet in. Het wordt soms voorgeschreven omdat het de onderkant van de borst aanpakt en dat slaat nergens op want je kunt de onderkant niet isoleren. http://forum.bodynet.nl/844968-post20.html

Verder is het zo dat je door de houding meer gewicht kunt gebruiken omdat je ROM veel kleiner is. Dus vergelijkbaar met een halve squat of een leg press met een hoek van 30 graden.

Daar komt nog bij dat je de stang in je keel kunt krijgen als je het contactpunt, namelijk je sternum, mist. En dat is niet zo best als er zware gewichten aan hangen.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Met een decline kan je meer gewicht pakken omdat de ROM kleiner is. Is wel gevaarlijker dan een flat bench, want als je je borstbeen mist ligt de stang zo in je keel. Dit geldt natuurlijk minder met dumbells.
              Ben je nu een soort homegym aan het opzetten?
              Lid van de 200 club

Comment

Of maak van je vlak bankje een decline bankje door er aan de zitvlak kant een paar schijven onder te leggen.
                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

IMO is plat en incline alles wat je nodig hebt, een stand om de rugleuning helemaal rechtop te zetten ook nog. Decline is nergens voor nodig en vind ikzelf alleen geldverspilling als je er een extra bankje voor aan moet schaffen.
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Ik zie het nut van de decline niet in. Het wordt soms voorgeschreven omdat het de onderkant van de borst aanpakt en dat slaat nergens op want je kunt de onderkant niet isoleren. http://forum.bodynet.nl/844968-post20.html

Verder is het zo dat je door de houding meer gewicht kunt gebruiken omdat je ROM veel kleiner is. Dus vergelijkbaar met een halve squat of een leg press met een hoek van 30 graden.

Daar komt nog bij dat je de stang in je keel kunt krijgen als je het contactpunt, namelijk je sternum, mist. En dat is niet zo best als er zware gewichten aan hangen.
                    dus...ik had toch gelijk.
                    verwarrend, al die verschillende tegengestelde info.
                    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

heb zaterdag nog een leuke gymfail gezien op de decline bank, gelukkig dat hij een spotter bij had

OT decline is totaal overbodig imo
                      benchen met beetje degelijke arch en je ligt al half decline!
                      en je kan idd dippen
                      of als je perse zoiets wil doen, dan doe je gewoon push-ups tegen een tafel ofzo, is exact zelfde
                      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Bedankt voor alle reacties, jullie zeggen dat decline niet werkt. Om de onderkant van je borst meer te trainen. Om die lijn er onder mooier eruit te laten komen.

Ja ik ben een soort van homegym aan het maken.

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                          Met een decline kan je meer gewicht pakken omdat de ROM kleiner is. Is wel gevaarlijker dan een flat bench, want als je je borstbeen mist ligt de stang zo in je keel. Dit geldt natuurlijk minder met dumbells.
                          zelf bedacht?
                          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
                          Doel eind 2015: 100kg
                          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Ja ik wel graag een homegym neerzetten, met verschillende appertatuur.

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                              zelf bedacht?
                              Zag net de post van inferno, ik had het gelezen in starting strength.
                              Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post

Ik kan toch niet zo veel nemen als plat hoor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X