Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (punani @ Okt. 20 2004,13:43)]scheeld dat veel dan als je naar aldi gaat??
vooral mijn beleg scheelt veel..Ik eet 2 pakjes kakoenfilet en 2 pakjes casselrib op een dag..Ben dan rond de 2,60 kwijt,.
Voor 400gram beleg.. is echt niet duur
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 20 2004,14:01)]Is met bijna alles goedkoper dan een "normale" supermarkt.
Greets...
Me moeder haalt alles voor me .... En die heb een hekel aan aldi...dus ik zal helaas nooit aldi voedsel hebben
dan ga je toch zelf boodschappen doen genoeg energie dacht ik zo???
ik hoef die aldi spullen ook niet..Alles wat bij ons komt is al goed spul en daarbij er zit geen aldi in de buurt... en ik werk overdag...heb in de avond al me energie nodig in de sportschool..
Mijn moeder woont op steenafstand van een Aldi..... ze haalt er altijd voor mij de melk en die vitaminesapflessies....
Zal zelf dan eens kijken naar die andere produkten als het lekker is en veel scheelt...
Helemaal niets mis mee hoor .... die Aldi, en zal mijn PORTEMEJAAAAAAA ook niet erg vinden..
Citaat[/b] (misterbuddy @ Okt. 26 2004,18:22)]Mijn moeder woont op steenafstand van een Aldi..... ze haalt er altijd voor mij de melk en die vitaminesapflessies....
Zal zelf dan eens kijken naar die andere produkten als het lekker is en veel scheelt...
Helemaal niets mis mee hoor .... die Aldi, en zal mijn PORTEMEJAAAAAAA ook niet erg vinden..
ik ben ieder geval heel blij met de aldi scheelt veel..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment