wat vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat vragen

ik ben 20 jaar
    1.38 lang
    weeg ongeveer 85 kilo

me vragen
    1 weeg ik nou teveel of niet ik hoor van iederen anderen dingen

2 is het goed om elke dag een pre workout tenemen of moet dat 1of 2 keer in de week en heet het egt zin bij het trainen ik heb het een keer gedaan en het trainde toen wel fijner had ik het idee

3 iest afvallen ( vet ) ik voetbal 3/4 keer in de week maar dat helpt niet
    iemand meschien tips
    ik hoop dat jullie me kunnen helpen

1.38??? ja dan ben je wel wat zwaar

Lees de sticky's eerst.
    Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

hallo, en welkom

1: Reken je BMI uit (google zoeken). Dat geeft aan of je voor je lengte te zwaar bent. Deze houd geen rekening met spier/vet massa dus pro bodybuilders met 5 % vet zullen uitkomen op overgewicht maar dat is in dit geval dus geen vet en daarom niet per se slecht.

2: weet ik niet veel van, maar de PRE-WORKOUT shakes neem je (de naam zegt het al) alleen voor je training.

3: bewegen is geen garantie voor afvallen. Afvallen doe je als je calorie-inname kleiner is dan je calorieverbranding. Deze kun je uitrekenen door calculators op internet (neem ze wel met een korreltje zout).

Je calorie-inname kom je te weten door je eten te wegen, en daarna achterop de verpakking de Kcal per 100 gram te bekijken. Dus: voorbeeld: je eet 200 gram cake. Kcal per 100 gram = 350. Je krijgt dan dus 2x350=700kcal binnen.

Begin eenvoudig met afvallen door gezond te gaan eten (groenten en fruit) en te stoppen met snoepen. En heel belangrijk: alcoholgebruik inperken.

gr.

Comment

aa kijk supper door heb ik iest aan.

ik bedoelde over die pre-workout of ik dat wel elke keer moet doen als ik traine of gewoon een keer als ik extra hard wil traine of zo

maar nog een vraag

als ik 3000 calorieen eet en ik verbrand er 3500 dat kan never of wel hoe moet ik dit voor me zien hoeveel mag ik eten en hoeveel moet ik weg trainen

Comment

Bij de stickeys staat n excelbestand waarin je kan uitrekenen hoeveel je in jouw situatie mag eten.
          Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

ow ja heb het gezien dank je

Comment

Originally posted by kvtje View Post
              ik ben 20 jaar
              1.38 lang
              weeg ongeveer 85 kilo

me vragen
              1 weeg ik nou teveel of niet ik hoor van iederen anderen dingen

2 is het goed om elke dag een pre workout tenemen of moet dat 1of 2 keer in de week en heet het egt zin bij het trainen ik heb het een keer gedaan en het trainde toen wel fijner had ik het idee

3 iest afvallen ( vet ) ik voetbal 3/4 keer in de week maar dat helpt niet
              iemand meschien tips
              ik hoop dat jullie me kunnen helpen
              1.38 en 85 kilo en dan vragen of je overgewicht hebt? lijkt me een troll tbh,

Zou een gezond persoon van 1m38 niet rond de 40 kilo moeten wegen?

Comment

Beetje gezond verstand zegt me dat hij waarschijnlijk 1,83 bedoelt...
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                  Beetje gezond verstand zegt me dat hij waarschijnlijk 1,83 bedoelt...

lekker nuchter, boerenverstand en zeker gezien zijn nadere tiepfauten zou het wel eens kunnen kloppen.

Comment

ik bedoel idd 1.83 lijkt me wel logies maar oke

en jah me typ fouten kommen omdat ik dyslexie heb en nogal ook :P sorry daar voor ik zal er op leten.

Comment

Originally posted by kvtje View Post
                      ik bedoel idd 1.83 lijkt me wel logies maar oke

en jah me typ fouten kommen omdat ik dyslexie heb en nogal ook :P sorry daar voor ik zal er op leten.
                      dat valt hier niet op kerel, ik denk dat de helft van het forum der last van heeft
                      "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X