Wie komt er uit den bosch of omgeving

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie komt er uit den bosch of omgeving

Hallo allemaal

Wie komt er uit de omgeving den bosch
    Graag zou ik met diegene in contact komen
    om te praten over bodybuilding en evt samen te trainen

groetjes Angelo

Ik niet in iedergeval..en je ken het beste in je 1 trainen...met vrienden is wel leuk maar je wor zo snel afgeleid..Of je moet elkaar op gaan fokken .

Greetzz

Comment

ik ook niet

@xeno
      ik train liefst ook met zijn 2en kan je een stuk zwaarder trainen.
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Okt. 28 2004,11:00)]ik ook niet

@xeno
        ik train liefst ook met zijn 2en kan je een stuk zwaarder trainen.
        Licht eraan ik probeer het meeste op eigen kracht omhoog te krijgen..neem nu bijv bankdrukken als je hulp krijgt met handen erop ken je zo 20 kilo meer drukken dan dat je hem zelf vastpakt..Maart het is idd soms handig voor sommige oefeningen maar je gaat ook snel praten over andere dingen er zitten dus voordelen en nadelen aan.

greetzz

Comment

Dan heb jij nog nooit een goede spotter gehad xeno, ik train ook liever met twee, je kan mekaar opfokken, komaan nog één herhaling,hop nog eentje.

Het is van als ik mijn trainingsmaat kwijt ben (niet kwijt maar heeft een hartaanval gehad waardoor hij nu anders moet trainen) dat ik meer begin te lullen in de fitness en niet meer door kan trainen.
          Zal binnenkort terug de mensen moeten uitschelden zodat ze me met rust laten

Grtz
          stil growing

Comment

Xeno als je een trainingspartner hebt kun je over het dode punt heen...
            Op het moment dat jij je setje stopt kun je niet meer maar had je nog een paar geforceerde reps kunnen doen en juist in die fase groei je...
            En bij bankdrukken helpt iemand niet hij staat er slechts achter voor als het misgaat...
            Wanneer hij wel helpt is het negatief bankdrukken das heel wat anders dan kun je wel 30 a 40 kilo meer idd
            Dan druk zelfs ik ineens 140
            Maar daar gaat het zoals gezegd alleen om de negatieve fase dus alleen het laten zakken doe je zelf...
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik ook niet.

Train zelf altijd benen met een trainingsmaatje en de rest alleen. Als het met bv bankdrukken erg zwaar wordt roep ik er wel iemand bij.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik zelf train op dit moment ook alleen mn trainingsmaatje is even aan de maatschappij ontrokken
                Hij trainde op dezelfde manier en tijden als mij dat was wel relaxed..
                Het is vreselijk als je met iemand wilt gaan trainen en dan je tijden moet aanpassen...
                Of ben ik nu een egoist
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Trainingsmaatje zou ik nu ook wel kunnen gebruiken in mijn voorbereiding. Maar iemand net zo intensief bezig en gemotiveerd als dat ik ben heb ik niet gevonden.

Af en toe train ik weleens mee met iemand maar vaak nog alleen.

Comment

Jah ik heb oo kaltijd wel mensen die me helpen en stimmuleren bij oefgeningen,maar ik ken mezelf ook heel goed stimmuleren om iets af te maken.Dat zit gewoon bij me..Ik heb gewoon nu zegmaar al een droombody in me hoofd en dat wil ik gewoon behalen..en elke keer als ik train denk ik..ik moet ik moet trainen ik moet groeien...
                    mezelf opvokken ken ik goed,maar met maatjes is het idd wel leuker maar het is niet nodig als je jezelf goed onder controle heb.

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Purple @ Okt. 28 2004,19:03)]Trainingsmaatje zou ik nu ook wel kunnen gebruiken in mijn voorbereiding. Maar iemand net zo intensief bezig en gemotiveerd als dat ik ben heb ik niet gevonden.

Af en toe train ik weleens mee met iemand maar vaak nog alleen.
                      Je mag gerust een keer mee trainen hoor..

Greets...

Comment

Train je eigenlijk ook hier in de omgeving.

Comment

Yep.
                          Op zaterdag ( benendag ) iets verder uit de buurt maar doordeweeks op 15-20 minuten afstand.

Greets...

Comment

Is misschien nog eens een idee dan...

Comment

Train zelf ook altijd alleen. Moet toegeven dat ik hierdoor niet vaak tot echt failure train. Heel soms als het echt lekker gaat vraag ik iemand om te spotten bij de laatste set.

Train de afgelopen tijd wel af en toe met iemand van mijn opleiding. We wonen niet bij elkaar in de buurt, maar gingen uit school dan gewoon trainen.
                              Het is leuker met zijn 2en trainen. Je kan ook zwaarder gaan omdat je continu een spotter hebt. Ook ben je natuurlijk meer prestatiegericht, je gaat dieper.

Het nadeel is is dat het heel moeilijk is een goede traininsmaat te vinden. Iemand met dezelfde instelling en iemand die niet veel sterker/slapper dan jou is. Tijden afspreken is natuurlijk ook lastig.
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X