Welke sportschool op zondagmiddag open?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke sportschool op zondagmiddag open?

Hallo allemaal,

Wij zijn in november vorig jaar overgestapt van Sport City Dordrecht naar Progress (voormalig DJ's Workout), ook in Dordt. Dit hebben we gedaan omdat we daar vrij kunnen squatten en deadliften en de vrije gewichten een stuk hoger gaan. Ideaal dus! Maar: gisteren kregen we het nieuws dat de openingstijden per 1 maart a.s. veranderen. De voor ons zo belangrijke zondagmiddag komt te vervallen! Dit is voor ons helaas reden om nu alweer op zoek te gaan naar een andere sportschool. Googlen heeft nog niets opgeleverd.

Kortom: wie weet een goede sportschool in de regio Drechtsteden/Alblasserwaard met hoge vrije gewichten en vrije oefeningsmogelijkheden die op zondag tot minstens 16.00 uur open is?

Laat m'n mailbox maar volstromen!
    No pain, no gain!!

Nou, lekker dan!
    Waarom doen ze het, vonden ze het te stil? Juist zo heerlijk als je lekker wil trainen.
    Ik mag toch niet hopen dat mijn gym hetzelfde besluit gaat nemen want ik train ook altijd op zondag en je hebt gezien dat het bij ons dan ook heel rustig is.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Nou, lekker dan!
      Waarom doen ze het, vonden ze het te stil? Juist zo heerlijk als je lekker wil trainen.
      Ik mag toch niet hopen dat mijn gym hetzelfde besluit gaat nemen want ik train ook altijd op zondag en je hebt gezien dat het bij ons dan ook heel rustig is.
      Het is dan inderdaad erg stil, ideaal voor de sporter, niet voor de sportschool...
      No pain, no gain!!

Comment

Vraag de sleutel...
        Constantia et labore

Comment

Health and racket bij ons in venlo : D?
          Hele week van 8 tot 22.00 open en weekenden van 8 - 13.00

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
            Hele week van 8 tot 22.00 open en weekenden van 8 - 13.00
            dat zijn kut tijden
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

van 8 tot 22:00 is niets mis mee, zelf heb ik 8 tot 23:00 maar ook in het weekend 8 tot 12 en met die tijd kun je geen moer. schandalig eigenlijk, want op jaarbasis zijn dat toch ruim 90 dagen die je niet gebruikt wel betaald.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                van 8 tot 22:00 is niets mis mee, zelf heb ik 8 tot 23:00 maar ook in het weekend 8 tot 12 en met die tijd kun je geen moer. schandalig eigenlijk, want op jaarbasis zijn dat toch ruim 90 dagen die je niet gebruikt wel betaald.
                Ik gberuik weekend ook gewoon

Comment

Gorinchem

http://fit4u-gorinchem.nl/pages/openingstijden.html

Comment

Iedereen zou 200 euro moeten bijleggen ofzo en dan starten we een eigen gym : D

Comment

iedereen zou eens moeten reageren in me topic, om zo een tshirt te krijgen!

Comment

ga gewoon naar een goeie gym, bij ons 7.00 - 23.00 en weekend 9.00 - 17.00 dus 16uur open door de weeks en weekend 8 zijn dus vol tijd werkdagen met ochtend en avond dienst en weekend 1 ideaal.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

S&F Almere door de week van 06.00 tot en met 06.00 uur, het weekend van 06.00 tot en met 06.00 uur, en dat 365 dagen (366 in schrikkeljaar) per jaar.
                          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                          There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by Sammy75 View Post

Kortom: wie weet een goede sportschool in de regio Drechtsteden/Alblasserwaard
                            Originally posted by BarBrother View Post

Jaja.............
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Jaja.............
                              Niet goed gelezen :$

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X