vorderingen van... (per maand ''stats'')

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vorderingen van... (per maand ''stats'')

hallo allemaal,

ik kan mijn oude topic niet vinden dus begin ik hier maar opnieuw maar voor iedereen.
    hier kan je je stats posten van nu of vorige maand voor mensen die nieuwsgierig zijn om te kijken.
    het is juist de bedoeling dat iedereen kijkt naar je stats, of er nog wel wat te verbeteren valt, of commentaar erop.

ik post mijn stats: 2maanden geleden > 1 maanden geleden > nu:

Gewicht: 71.3 > 73.5 > 75.2kg
    vetpercentage %:12.2 > 13.6 > 14.5%

Vet vrij massa :62.6 > 63.5 > 64.3 kg
    spiermassa : 59.5 > 60.3 > 61.1 kg

lichaamsvocht %: 61 > 60.1 > 59.4 %
    botmassa: 3.1 > 3.2 > 3.2 kg

ik eet nu rond 3100 kcal. eerst at ik 3250 ongeveer, zal ik gewoon zo blijven door eeten? want ik hoor gewoon te bulken en dat betekent dat ik ook in vet aankom.

Met vriendelijke groet,
    cihad42
    slogan: WAZZAAA!

Je hebt de laatste 2 maanden evenveel vet als spiermassa gegaind.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

dus het kon veel beter, en dat betekent dat ik alsnog wat minder moet eeten?
      dan nog een vraagje van mij, ik kan toch ook cutten maar zonder dat ik spiermassa verlies of juist heel weinig verlies tot 10% bf

Comment

Te laat voor edit: had verkeerd gekeken dacht dat ee vetmassa stond.

Comment

ik post dan ook mijn vetmassa omdat je in de war schoot

vetmassa kg:8.7 > 10 > 10.9

als je blief

@joachimrens : met een apparaat die heel nauwkeurig meet 99% raak
          Last edited by sendenbanane; 20-02-2012, 23:27.

Comment

Ik denk eigenlijk niet dat je vp 14% is, hoe heb je het gemeten?
            Lid van de 200 club

Comment

Is idd mogelijk al wordt het moeilijker als je lager in BF komt.
              Ik was in 1 maand tijd 2,8% gezakt in BF en gestegen in vvm met 0,5kg. Alleen vind die 800gr spier die je de laatste maand bent aangekomen wel wat magertjes, zit denk ik iets niet in oorde met de voeding.
              Als ik in een 'cut' al spiermassa aan zet zou jij toch wat meer kunnen aanzetten als mij, en zeker als je BF ook nog eens stijgt.

Comment

ik denk echt wel dat mijn voedingsschema in orde is, ik fitness al zo'n 10maanden sirieus, begon met gewicht van 58kg ofzo?

maar was vroeger wel zo'n dikkertje van 82kg

Comment

Ik vind het vrij netjes wat je doet man. Als je vroeger zo dik was, betekend dat dat je veel vetcellen hebt aangemaakt. Ze zijn nu weliswaar kleiner, maar je bezit nog altijd evenveel vetcellen. Dit omdat het lichaam niet instaat is om vetcellen te vernietigen. Hoe meer vetcellen je hebt, hoe makkelijker je lichaam er vet in kan plaatsen als reserves.
                  Als ik dan zie hoeveel vet je aanzet, vind ik dat meevallen. Or just me?

Keep it up!

Comment

Originally posted by cihad42 View Post

Gewicht: 71.3 > 73.5 > 75.2kg
                    vetpercentage %:12.2 > 13.6 > 14.5%

Vet vrij massa :62.6 > 63.5 > 64.3 kg
                    spiermassa : 59.5 > 60.3 > 61.1 kg

lichaamsvocht %: 61 > 60.1 > 59.4 %
                    botmassa: 3.1 > 3.2 > 3.2 kg
                    Een goddelijk lichaam moet je hebben met zoveel spiermassa, en verbazendwekkend hoe jij jezelf in leven kan houden zonder enig orgaan in je lichaam, en waar is de andere helft van je botmassa?
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

zou je dan wel meer botmassa moeten hebben dan? raar? ik vindt dat ik wel een mooie shape heb van mezelf.

en over dat vetcellen, jammer man ik haat dat ik wil echt nooit meer dik worden, ik was 82kilo alleen vet bijna, van 168 van 14jaar ofzo.
                      hoe kan ik dan dit vetcellen weg krijgen? met een operatie?
                      als de enige optie operatie is dan ga ik dit wel doen, want hoe lichter ik ook wordt ik blijf mijn zwembandje hebben :S

Comment

zou je dan wel meer botmassa moeten hebben dan? raar? ik vindt dat ik wel een mooie shape heb van mezelf.

en over dat vetcellen, jammer man ik haat dat ik wil echt nooit meer dik worden, ik was 82kilo alleen vet bijna, van 168 van 14jaar ofzo.
                        als de enige optie operatie is dan ga ik dit wel doen, want hoe lichter ik ook wordt ik blijf mijn zwembandje hebben :S

dan is jouw VP niet 13-14%

Comment

Dat opereren zal niet mooi worden, je zal altijd die littekens blijven zien.
                          Wat beter is, is gewoon dat je blijft sporten en blijven vol houden dan word je namelijk ook niet meer dik, na verloop van tijd zal je zwembandje er ook wel afgaan
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

ik hoop dat het binnen 1 of 2 jaar echt die zwembandje weg heb.

@ GIP : mijn vetpercentage is nu 14.5%

<------ op deze pic was is 12.2%

Comment

ik hoop dat het binnen 1 of 2 jaar echt die zwembandje weg heb.

@ GIP : mijn vetpercentage is nu 14.5%

<------ op deze pic was is 12.2%
                              op die pics van je profiel heb je ongeveer 18% denk ik.
                              ik denk dat je meting een beetje onnauwkeurig was.
                              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X